Ik heb de poster van David Hasselhof weer uit de kast getrokken.quote:Op zondag 27 december 2015 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteraard, ik voel weer hevige bewijsdrang
Dan moet je Hermann hebben, niet dat hij hem heeft, hij is er 1quote:Op zondag 27 december 2015 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon zo groot en dik mogelijk toch
jup, ik zit nu in een fase van negerpiemels. denk dat t nog wel even zo blijft.quote:Op zondag 27 december 2015 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon zo groot en dik mogelijk toch
Davidquote:Op zondag 27 december 2015 16:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de poster van David Hasselhof weer uit de kast getrokken.
Ze maken dus iets bij je los, ipv naar piemels te grijpen, kan je daar ook aan werken. Dadelijk maak je over 15 jaar iemand doodongelukkig.quote:Op zondag 27 december 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik bij vrouwen in de buurt kom sla ik helemaal dicht en begin ik te stotteren
dus de keuze was snel gemaakt
Ja dat is wel mooi klote dit zegquote:Op zondag 27 december 2015 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
jup, ik zit nu in een fase van negerpiemels. denk dat t nog wel even zo blijft.
Maar..quote:
je kan altijd je dick zwart verven, is ook primaquote:Op zondag 27 december 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat is wel mooi klote dit zeg
Hoiquote:
Ik wil niet wegquote:
oh ok... ben zo terugquote:Op zondag 27 december 2015 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan altijd je dick zwart verven, is ook prima
alsof jij een piemel hebt.quote:Op zondag 27 december 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat is wel mooi klote dit zeg
Remmertquote:
Ik wil gewoon voor altijd alleen blijven, dan kan je niemand kwetsenquote:Op zondag 27 december 2015 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze maken dus iets bij je los, ipv naar piemels te grijpen, kan je daar ook aan werken. Dadelijk maak je over 15 jaar iemand doodongelukkig.
Lekkerdingquote:Op zondag 27 december 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor altijd alleen blijven, dan kan je niemand kwetsen
dacht dat alleen kaalscheren hielpquote:Op zondag 27 december 2015 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan altijd je dick zwart verven, is ook prima
oogt ook groter enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |