Thanks thanks!quote:
48-50.quote:Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef Optima89 het volgende:
Wat is je colbert maat (ter referentie)?
Ik ben gewoon te dikquote:Op woensdag 30 december 2015 18:16 schreef G-NiLES het volgende:
Helaas, was iets te klein/smal
Maargoed wel ff bijgepraat met een mede fokker
Het is echt een m. Draag je M normaal dan kan je hem aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef Optima89 het volgende:
Kawa, hoe dik ben je?, bij mij is het nl. ook kiele-kiele.
Dan zou't denk wel gaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:16 schreef Optima89 het volgende:
Oke, ben zelf 1.85 met 86 kg. Woon in Groningen. Colbert maat is ook 48-50. Ik ga even nadenken. Volgend jaar hoor je mn reactie.
Ik ben 1,80 en weeg 81kg. Jas zat qua schouders en mouwen perfect maar kreeg hem niet dicht over m'n borst. Ben niet overmatig vet of gespierd hoor haha maar helaas ging het met deze jas gewoon niet worden. Erg jammer want het is een supermooie jas dus dacht dan koop ik hem wel in de winkel maar dan een maatje groter. Is ie uit de collectie.. Zucht...quote:Op donderdag 31 december 2015 13:16 schreef Optima89 het volgende:
Oke, ben zelf 1.85 met 86 kg. Woon in Groningen. Colbert maat is ook 48-50. Ik ga even nadenken. Volgend jaar hoor je mn reactie.
Je hebt een berichtje. ( Al paar dagenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:57 schreef Optima89 het volgende:
F#ck it ik neem de gok wel, 50 euro incl. verzending. En als ie niet past en Kawa wat afvalt mag ie hem overnemen voor 25 euro.
Ook bericht gestuurd (direct na je post) Tevens kick!quote:
Nog niet weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
al weg?
Zou hem graag van je overnemen!
DM gestuurdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:12 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Nog niet weg.
Laatste bericht gisteren gestuurd aan de rest, dus wat mij betreft kunnen we door.
En gefixt! Fijne snelle afhandeling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |