abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:30:32 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159976239
Heb het niet gelezen maar ik ken je geschiedenis wel. Knuffels ...
pi_159988008
LE, ik heb het niet kunnen lezen, maar gezien de reacties verdien je extra knuffels. :*
pi_159998503
Dank voor alle steunbetuigingen. Niet alleen hier, maar ook achter de schermen, heel fijn en lief :)

Lichamelijk heeft alles zichzelf opgelost en is het nu rustig. Mentaal gezien staan wij voor de volle 1000% achter ons besluit. Natuurlijk hadden we het graag anders gezien, maar gegeven de omstandigheden hebben we gekozen voor hetgeen waar onze jongetjes niet onder lijden. En zorgen voor wat er is, voelt op geen enkele manier verkeerd. Nu het eerste verdriet achter de rug is, is er vooral veel berusting. Het is goed zo :)
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:44:13 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159998729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef L-E het volgende:
En zorgen voor wat er is, voelt op geen enkele manier verkeerd.
Hulde, echt :*

Wat een rijkdom als je de dingen zo kunt benaderen. Zal vast niet elke dag gemakkelijk of vanzelfsprekend zijn, maar het is prachtig _O_
pi_159998853
LE :*
Hopelijk stopt het nu echt want jullie krijgen echt way too much op jullie dak
pi_159999084
:* L-E. Heb het verhaal gemist, maar klinkt weer heftig. Fijn en knap dat er berusting is!
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:56:39 #282
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_159999155
LE kan niet meer lezen wat er gebeurd is, maar aan de reacties kan ik het wel raden. Ik vind je een ontzettend dappere en sterke vrouw! Heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 21:06:50 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160002107
L-E wat ben jij een sterkte vrouw, ik vind je woorden echt inspirerend O+ Heel veel sterkte voor jullie :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_160002471
Een keuze die ontzettend tegenstrijdig aan kan voelen, en tegelijkertijd het beste is in de situatie zoals het is. Dat is echt pittig.
Heel veel sterkte L-E :*
Tralalalaaa
pi_160009925
LE :* :* wat een vreselijk moeilijke beslissing maar wat ben je sterk
pi_160010365
LE :* O+ voor jou, en je mooie gezin.
Met een meidenkwartet
pi_160017759
L-E ik heb je verhaal gemist.
Maar door alle reacties wil ik jullie toch heel erg veel sterkte wensen :* :* want het klinkt heel heftig & verdrietig

"Gelukkig" heb je nu wel rust gevonden door de keuzes die jullie genomen hebben. Dat is fijn om te lezen. Sterkte vrouw ben je!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:21:14 #288
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160018307
Ach nee LE ... :*
pi_160347097
Ik heb vandaag deze petitie getekend.
Gevoelsmatig vind ik het ook niet kloppen dat Jamie na 40 weken wel in mijn buik heeft geleefd, nergens geregistreerd staat. Ik ben voor de buitenwereld moeder van 2 terwijl ik 3 kinderen heb gekregen.
(weet niet of dit het juiste topic is om dit te delen?)
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:32:41 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160347984
Past denk ik hier, of misschien meer in het topic OUD / Ouders van Prachtige Engeltjes (24)

Of een apart topic? Er loopt ook een topic over in NWS, ik zou adviseren die niet te lezen :X.

Goed dat er aandacht voor is :Y.
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:42:11 #291
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_160348312
@Bluezz: ik had er enorm tegenop gezien als ik aangifte had moeten gaan doen van geboorte en overlijden. Bij de aangifte van onze andere 2 kinderen had ik het daar nog moeilijk mee. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel zouden willen, maar voor ons is het meer bureaucratische rompslomp wat niets toevoegt. Dit was net onder de 24 weken grens.

Ik heb gelukkig (opnieuw) goed nieuws: ons 3 weken oude dochtertje ligt nu op mijn borst (ingerold in mijn vest) te slapen. We hebben altijd gezegd dat we 2 kinderen wille. Sinds het verlies van ons eerste dochtertje zeggen we dat we 2 gezonde levenden kinderen willen, en die hebben we nu. Voor de buitenwereld hebben we er 2, voor ons hebben we er 3 maar missen we er 1.
Hier nu (hopelijk!) geen zwangerschappen meer, het risico is te groot en we moeten er niet aan denken dat het opnieuw mis gaat.
Al met al is het na de eerste zwangerschap twee keer goed gegaan, met de nodige angstige momenten en complicaties, maar het resultaat is er. Mijn vrouw is de laatste 3 jaar elk jaar zwanger geweest.

Ik zal hier nog wel af en toe meelezen, en hoewel het een cliche is, wens ik jullie het allerbeste.
censuur :O
pi_160349743
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:32 schreef Burdie het volgende:
Past denk ik hier, of misschien meer in het topic OUD / Ouders van Prachtige Engeltjes (24)

Of een apart topic? Er loopt ook een topic over in NWS, ik zou adviseren die niet te lezen :X.

Goed dat er aandacht voor is :Y.
Oh ja! Dat topic, ik kwam er maar niet op. Tx.
Ooit zelf ook nog in gepost uiteraard. ;(
NWS lees ik hier nooit (of POL of zo :r ).. zit alleen maar gewoon in CULsc en af en toe elders.
pi_160364693
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef RemcoDelft het volgende:
@Bluezz: ik had er enorm tegenop gezien als ik aangifte had moeten gaan doen van geboorte en overlijden. Bij de aangifte van onze andere 2 kinderen had ik het daar nog moeilijk mee. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel zouden willen, maar voor ons is het meer bureaucratische rompslomp wat niets toevoegt. Dit was net onder de 24 weken grens.

Ik begrijp het, daar kan ik ook wel inkomen ja.
Heb daar ook over na lopen denken gisteren toen ik het las...

En heb toch het topic in NWS ff door zitten scrollen.. wat een eikels. Maar dat wisten we al ;)
pi_160571706
Ik meen me te herinneren dat aangifte doen van geboorte en overlijden goed geregeld is. Of het nu in het ziekenhuis kon, of apart zonder in de rij te staan is me ontschoten. Maar ik denk dat het hoe dan ook een lastig moment moet zijn geweest voor mijn broer. :{

Even een andere vraag. Ik ben ongesteld *O* maar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
pi_160573120
LE ik stuit net op een lege spoiler :'(
Wat een .... BAH! Wat dragen jullie toch veel mee op de schouders en in het hart

:*
Schudden voor gebruik
pi_160573432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Theeleuter het volgende:
Ik meen me te herinneren dat aangifte doen van geboorte en overlijden goed geregeld is. Of het nu in het ziekenhuis kon, of apart zonder in de rij te staan is me ontschoten. Maar ik denk dat het hoe dan ook een lastig moment moet zijn geweest voor mijn broer. :{

Even een andere vraag. Ik ben ongesteld *O* maar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
Ja, had ik ook!
pi_160573441
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Theeleuter het volgende:

Ik was de eerste keer normaal ongesteld maar de tweede keer was ook behoorlijk fanatiek. Zeg maar 'ik durf niet met mn verse tampon naar de brievenbus aan het eind van de straat te lopen zonder doorlekgevaar' Daarna weer back to normal.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_160574710
Apart zeg, maar fijn dat het normaal lijkt te zijn. Ben nog nooit zo vaak naar het toilet geweest, puur inderdaad on niet door te lekken _O-
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:20:59 #299
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_160591718
Voor wie het wat kan schelen, een update;) Inmiddels is het ruim 6 weken sinds de slechte echo. Het gaat steeds beter. Ik denk er niet meer elke dag, de hele dag aan, krijg meer energie en ben al weer een beetje hoopvol voor de toekomst!
Vanmorgen weer een echo gehad. Nu al zo'n beetje 4 weken zonder bloedverlies, maar er zit nog wel een restant. Bij de vorige echo dacht de arts-assistent dat het bloed was dat prima met een menstruatie zou komen, maar de gynaecoloog denkt toch dat er nog restweefsel zit. Dinsdag moet ik voor een hysteroscopie (?). Merk wel dat ik er nu een beetje klaar mee ben.. Van mij mag het lichamelijke deel nu wel klaar zijn! :(
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:55:01 #300
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160593873
Wat vervelend zo'n nasleep swm. Hoop dat het hierna klaar is. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')