Hulde, echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef L-E het volgende:
En zorgen voor wat er is, voelt op geen enkele manier verkeerd.
Oh ja! Dat topic, ik kwam er maar niet op. Tx.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:32 schreef Burdie het volgende:
Past denk ik hier, of misschien meer in het topic OUD / Ouders van Prachtige Engeltjes (24)
Of een apart topic? Er loopt ook een topic over in NWS, ik zou adviseren die niet te lezen.
Goed dat er aandacht voor is.
Ik begrijp het, daar kan ik ook wel inkomen ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef RemcoDelft het volgende:
@Bluezz: ik had er enorm tegenop gezien als ik aangifte had moeten gaan doen van geboorte en overlijden. Bij de aangifte van onze andere 2 kinderen had ik het daar nog moeilijk mee. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel zouden willen, maar voor ons is het meer bureaucratische rompslomp wat niets toevoegt. Dit was net onder de 24 weken grens.
Ja, had ik ook!quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Theeleuter het volgende:
Ik meen me te herinneren dat aangifte doen van geboorte en overlijden goed geregeld is. Of het nu in het ziekenhuis kon, of apart zonder in de rij te staan is me ontschoten. Maar ik denk dat het hoe dan ook een lastig moment moet zijn geweest voor mijn broer.![]()
Even een andere vraag. Ik ben ongesteldmaar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
Ik was de eerste keer normaal ongesteld maar de tweede keer was ook behoorlijk fanatiek. Zeg maar 'ik durf niet met mn verse tampon naar de brievenbus aan het eind van de straat te lopen zonder doorlekgevaar' Daarna weer back to normal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Theeleuter het volgende:
Even een andere vraag. Ik ben ongesteldmaar het is echt een bloedbad. Meer die dat herkennen na een currettage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |