En boh...nog iets, vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry
Dat nummer is een bohemian rapsody geworden, kapot gedraaid
Was hij nou maar in november overleden...quote:Op zondag 27 december 2015 02:44 schreef Koen66 het volgende:
verbaast me dat de Dodenrit van Drs P er niet in staat eigenlijk
Volgens de OP welquote:Op zondag 27 december 2015 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
Maar die DJ die nu presenteerd (en ik bedoel niet de dooie muts) wie is dat? Jasper de Vries?
Hij heeft in ieder geval lol in presenteren
net te vroeg idd, dus al vergeten bij de stemmersquote:Op zondag 27 december 2015 02:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Was hij nou maar in november overleden...
Dat is wel jammer idd.quote:Op zondag 27 december 2015 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry
Dat nummer is een bohemian rapsody geworden, kapot gedraaid
Ik heb er door de Top 2000 nog minder meequote:Op zondag 27 december 2015 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
Brel is een artiest die ik dankzij de top 2000 heb leren kennen.
Groot liefhebber van geworden!
Oeps, niet gelezenquote:
Ik leerde Brel kennen door David Bowie, Bowie's vertolking van Brel's Amsterdamquote:Op zondag 27 december 2015 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
Brel is een artiest die ik dankzij de top 2000 heb leren kennen.
Groot liefhebber van geworden!
quote:Op zondag 27 december 2015 02:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet je toch altijd doen voor je in een reeks mee gaat posten :p
Raymond van het Groenewoud? Liefde voor muziek?quote:Op zondag 27 december 2015 02:47 schreef Childofthe90s het volgende:
Wie is die Vlaming met dat absurde lied? Ik hoorde het vorig jaar in de auto, maar weet niet meer wie het was.
quote:Op zondag 27 december 2015 02:48 schreef houdjemond het volgende:
Het was me weer een genoegen, tot straks/morgen![]()
![]()
Lekker slapen allemaal en lief zijn enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |