Daar gaan ze geloof ik weer een nieuw seizoen aan bestedenquote:
Hmmquote:Op zondag 27 december 2015 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar gaan ze geloof ik weer een nieuw seizoen aan besteden
Dat was de bedoeling, maar hoorde dat Lynch toch niet wou uiteindelijk. Ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2015 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar gaan ze geloof ik weer een nieuw seizoen aan besteden
Ik ga niet eens kijken als ze Wél met een nieuw seizoen komen. Lynch is een ouwe kerel gewordenquote:Op zondag 27 december 2015 03:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar hoorde dat Lynch toch niet wou uiteindelijk. Ben benieuwd
quote:
Stukje tv-geschiedenis hèquote:Op zondag 27 december 2015 03:24 schreef Impressme het volgende:
Mister Blue, beetje een raar gevoel bij.
En Eifel 65 had er natuurlijk wel in gemoetenquote:Op zondag 27 december 2015 03:25 schreef Martinello het volgende:
Blue (Da Ba Dee) staat er natuurlijk weer niet in.
Schandalig!! Stem ik volgend jaar ook opquote:Op zondag 27 december 2015 03:25 schreef Martinello het volgende:
Blue (Da Ba Dee) staat er natuurlijk weer niet in.
't Ontloopt elkaar niet veelquote:Op zondag 27 december 2015 03:40 schreef noodgang het volgende:
Ed Sheeran, oké oké, in elk geval beter dan wat hierna komt
B-kant van het allereerste singletje dat ik ooit kocht ( echt waar helaas)quote:Op zondag 27 december 2015 03:40 schreef noodgang het volgende:
Ed Sheeran, oké oké, in elk geval beter dan wat hierna komt
Nu zijn ze aan t stofzuigenquote:Op zondag 27 december 2015 03:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ekdom stapte gisteren zelfs zo uit het dj-hok even het publiek in
Die Ekdom begint ook een beetje teveel inzich zelf te gelovenquote:Op zondag 27 december 2015 03:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ekdom stapte gisteren zelfs zo uit het dj-hok even het publiek in
Het is maar hoe je er tegenaan kijktquote:Op zondag 27 december 2015 04:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Die Ekdom begint ook een beetje teveel inzich zelf te geloven
Geen idee...quote:Op zondag 27 december 2015 04:08 schreef Evertjan het volgende:
Id die Johan van Twarres nog altijd zo ziek?
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 december 2015 04:16 schreef Evertjan het volgende:
Ik ga slapen tot over een paar uurtjes
quote:Op zondag 27 december 2015 04:16 schreef Evertjan het volgende:
Ik ga slapen tot over een paar uurtjes
Dan mis je dus ook de Beastie Boys, zonde...quote:Op zondag 27 december 2015 04:18 schreef noodgang het volgende:
Aangezien ik ook niet nog een uur wakker ga blijven, bij dezen alvast mij respect voor nummer 1413
Gorki - Mia
Zo goed dat die in de top 2000 staat!
Trusten
Ik pleur spotify morgenvroeg wel even aanquote:Op zondag 27 december 2015 04:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan mis je dus ook de Beastie Boys, zonde...
Spotify? Wat is dat nou allemaal weer voor nieuwerwetse praat joh...quote:Op zondag 27 december 2015 04:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik pleur spotify morgenvroeg wel even aantruste!
mensen slapenquote:Op zondag 27 december 2015 05:05 schreef Sfeermaker het volgende:
Toch een treurig aanzicht, die frank mag voor een leeg café plaatjes draaien
niemand wil die herrie horen met elk jaar dezelfde shitquote:Op zondag 27 december 2015 05:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb net ff geluisterd maar heb snel wat anders opgezet
Nah sommige nummers zijn wel goedquote:Op zondag 27 december 2015 05:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
niemand wil die herrie horen met elk jaar dezelfde shit
daar heb je geen top2000 voor nodigquote:Op zondag 27 december 2015 05:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Nah sommige nummers zijn wel goed
Mja die kan ik zelf ook wel opzoeken als ik die wil horen
Over een goed half uur staat het daar weer volquote:Op zondag 27 december 2015 05:05 schreef Sfeermaker het volgende:
Toch een treurig aanzicht, die frank mag voor een leeg café plaatjes draaien
Nee, dat duurt nog even, want nr. 37quote:Op zondag 27 december 2015 05:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
old and wise ? Zal wel niet nu al
oh jaquote:Op zondag 27 december 2015 05:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog even, want nr. 37
Kwam er net ook nog lans met de trein. Overwoog ook ff uit te stappen maar helaas roept de plicht. Andrrs was ik er überhaupt niet langs geweest. Dnap niet dat mensen daar nu al gaan zitten. Sowieso lijkt me s avonds veel leuker.quote:Op zondag 27 december 2015 06:04 schreef NoBody122 het volgende:
En zie daar; het café zit weer vol ochtendmensen, die voor dag en dauw zijn opgestaan om naar Hilversum te rijden
Tsja, 's ochtends schijn je er wat langer te mogen zitten, omdat 't dan nog niet zo druk is. Overdag lopen de wachttijden soms op tot 3-4 uur (al zal dat vast niet continu zo zijn)quote:Op zondag 27 december 2015 06:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kwam er net ook nog lans met de trein. Overwoog ook ff uit te stappen maar helaas roept de plicht. Andrrs was ik er überhaupt niet langs geweest. Dnap niet dat mensen daar nu al gaan zitten. Sowieso lijkt me s avonds veel leuker.
Typische Steinman-werkje dus.quote:
Total Eclipse Of The Heart hoor ik ook altijd nog erg graag.quote:
Ook een mooi nummer inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 06:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Total Eclipse Of The Heart hoor ik ook altijd nog erg graag.
Ze lachte ook heel lief!quote:Op zondag 27 december 2015 07:23 schreef TLC het volgende:
Ik heb eens tussen 4 en 6 gekeken op cultura24, maar jeetje wat een knap meisje werkt daar, met mooie lange zwarte haartjes en zulks![]()
![]()
Die III doet het hem.quote:Op zondag 27 december 2015 07:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit zoiets als The Unforgiven maar dan anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |