Ik heb geen twijfel dat er wat echte gruwelijk,ongemonteerd spul te vinden is - als dat echt van IS/ISL/ISIS/whatever oorspronkelijk is,is 'n ander verhaaal.imo.quote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Over welke vids heb je het nou eigenlijk?
Er was genoeg gruwelijk, ongemonteerd IS spul in omloop tot de meeste sites die meuk hard zijn gaan blocken. Genoeg om te concluderen dat IS of eigenlijk de radicale islam op een beestachtig wrede manier aan het huishouden is.
Ik vind 'nodisinfo' 'n soort half-truth site.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:
http://nodisinfo.com/site(...)covered-video-proof/
Ben nu wel een beetje misselijk....
Maar goed het is dus fake
Fake omdat hij het zegt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:
http://nodisinfo.com/site(...)covered-video-proof/
Ben nu wel een beetje misselijk....
Maar goed het is dus fake
Als je zegt dat ze wel echt zijn ga ik echt over mijn nekquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Fake omdat hij het zegt?
'these beheadings are becoming less entertaining by the minute."
Hoezo waren ze eerst vermakelijk?
Een nogal vreemde gast.
..
Schokkend tussen aanhalingstekens, dus zo schokkend zijn ze volgens jou niet en dus ook niet echt bruikbaar in een haatcampagne...quote:Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ergste is dat de 'schokkende' vids als haat propaganda tegen moslims zijn gebruikt.
Bijna net zo erg is dat sommige mensen blijven denken dat de vids echt zijn.
Jammer genoeg het lijkt dat deze idiotische vids met de meeste mensen heel goed werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schokkend tussen aanhalingstekens, dus zo schokkend zijn ze volgens jou niet en dus ook niet echt bruikbaar in een haatcampagne...
Iedereen moet gewoon een keer de james foley beheading kijken dwars tegen het advies in om vooral niet te kijken .quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Fake omdat hij het zegt?
'these beheadings are becoming less entertaining by the minute."
Hoezo waren ze eerst vermakelijk?
Een nogal vreemde gast.
..
Maar binnen een dag zijn we gebombardeerd met nterviews van berouwde ouders overal in 't wereld op TV te zien.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon een keer de james foley beheading kijken dwars tegen het advies in om vooral niet te kijken .
Nou ik zou zeggen start een petitie zorg dat je paar 40.000 stemmen krijgt en dan word het behandeld in de 2e kamer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon een keer de james foley beheading kijken dwars tegen het advies in om vooral niet te kijken .
z'n advies sticker...quote:Op dinsdag 29 december 2015 04:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen start een petitie zorg dat je paar 40.000 stemmen krijgt en dan word het behandeld in de 2e kamer.
En dan zou het eventueel op de buis komen.
Maar mocht dat nog niet het geval zijn MOET het niet!
Je MAG het kijken, ik laat me niet iemand mij vertellen wat ik MOET kijken.
Genoeg gruwel daden met eigen ogen gezien, echt of nep.
het kan vooralsnog als schokkend ervaren worden.
Daarom zitten er op games CD's en films tegenwoordig zo'n advies sticker op.
Maar als jij zo perse vind dat het MOET.
Dan geef ik je als tip.
Pak het even zo aan, dan krijg je dat wel voor elkaar
Ik heb het niet over de VS!quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
z'n advies sticker...
In Amerika :
Dat een vrouw met blote borsten uit douche stapt, 18+ is. Terwijl als diezelfde vrouw verkracht wordt en haar borsten lelijk beschadigd vanaf 12 is.
Die wijzer is voornamelijk bedoelt dat pubers geweerd worden van de mooie kanten van de vrouw.
Nou, de TS waant zich slimmer dan de CIA.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ontopic:
TS geloofd dus wel dat de CIA slim genoeg is om onze collectieve mening te sturen, maar denkt dat ze stom genoeg zijn om dit te doen met overduidelijk gefakete filmpjes uit de studio in hun kelder. Dat rijmt ook niet lekker met elkaar.
het gaat niet om of iemand slimmer is dan cia.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, de TS waant zich slimmer dan de CIA.
Daar gaat het om.
Als dat zo is krijg je een giga media rel!quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het gaat niet om of iemand slimmer is dan cia.
CIA denkt ermee weg te komen. Gros van het collectief gelooft toch wel wat NOS, CNN of bbc verkondigen.
Als je anders zegt, ook al heb je 100 keer gelijk. Het bedrog komt niet over. Het collectief blijft toch bij oude onjuiste beeldvorming.
Ook al wordt er volgend jaar openlijk op journaal gezegd van ja sorry, we hebben het in scène gezet. Dan nog blijft het collectief hardnekkig vasthouden aan 't oude
Precies, maar jij bijv. bent slimmer dan ze en doorziet het bedrog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het gaat niet om of iemand slimmer is dan cia.
CIA denkt ermee weg te komen. Gros van het collectief gelooft toch wel wat NOS, CNN of bbc verkondigen.
Blijkbaar zijn bepaalde mensen er heel erg van onder de indruk inderdaad. Die houden er maar niet over opquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jammer genoeg het lijkt dat deze idiotische vids met de meeste mensen heel goed werkt.
Wat omslachtig terwijl je niks meer nodig hebt dan jezelf en internet , Iedereen die wilt weten of het nep is moet gaan kijken . Wie dat niet wilt moet vooral blijven gruwelen op basis van zijn eigen fantasie en het msm advies om niet te kijken .quote:Op dinsdag 29 december 2015 04:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen start een petitie zorg dat je paar 40.000 stemmen krijgt en dan word het behandeld in de 2e kamer.
En dan zou het eventueel op de buis komen.
Maar mocht dat nog niet het geval zijn MOET het niet!
Je MAG het kijken, ik laat me niet iemand mij vertellen wat ik MOET kijken.
Genoeg gruwel daden met eigen ogen gezien, echt of nep.
het kan vooralsnog als schokkend ervaren worden.
Daarom zitten er op games CD's en films tegenwoordig zo'n advies sticker op.
Maar als jij zo perse vind dat het MOET.
Dan geef ik je als tip.
Pak het even zo aan, dan krijg je dat wel voor elkaar
Mooi grappig voorbeeld van de uitwerking van het demoniseren van moslims de afgelopen jaren door de media , het heeft altijd effect en je gaf net toe dat als iets op de msm komt iedereen het " verplicht " te zien krijgt .quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:57 schreef theguyver het volgende:
Even voor de duidelijkheid deze is overduidelijk NEP!!!
Nee van jou MOET het!quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat omslachtig terwijl je niks meer nodig hebt dan jezelf en internet , Iedereen die wilt weten of het nep is moet gaan kijken . Wie dat niet wilt moet vooral blijven gruwelen op basis van zijn eigen fantasie en het msm advies om niet te kijken .
Het gaat geen gemeenschaps kennis worden omdat mensen nog denken dat de wereld rechtvaardig en eerlijk is omdat ze dat zelf zijn .
Ja maaaaaaaar, ondanks dat dit overduidelijk nep is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Mooi grappig voorbeeld van de uitwerking van het demoniseren van moslims de afgelopen jaren door de media , het heeft altijd effect en je gaf net toe dat als iets op de msm komt iedereen het " verplicht " te zien krijgt .
Soms moet je echt iets kijken idd maar dat moet je echt zelf weten . Mij heb je er echt niet mee .quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee van jou MOET het!
Ik ga niet omdat JIJ het wil een filmpje kijken waar ik geen behoefte aan heb.
En als jij vind dat iedereen het moet kijken, dan moet je het zo aanpakken.
[..]
Ja maaaaaaaar, ondanks dat dit overduidelijk nep is.
Zijn er maloten die dit doen.
In het midden oosten gebeurd dit om de zoveel tijd.
Dus ik snap ook wel dat veel mensen dit zeer ongepast vinden.
Ehm, nee wacht even.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Soms moet je echt iets kijken idd maar dat moet je echt zelf weten . Mij heb je er echt niet mee .
Er is niks engs aan in ieder geval en je ziet geen bloed . Het advies om niet te kijken was gewoon misleiding .
Alleen deze vid of alle vids!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:20 schreef Summers het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |