Iig oneindig beter dan The Script...quote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dit vind ik wel een van de betere Blof nummers.
Tekst is ook OK, zeker voor Blof begrippen.
Peter van Vossen zong het beter.quote:Op zondag 27 december 2015 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is zowaar aardig te verstaan en begrijpen
Ik heb nu genoeg gedronken, dus durf te bekennen dat ik 1 nummer van hun wel te pruimen vindquote:Op zondag 27 december 2015 02:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Iig oneindig beter dan The Script...
Er staan er een heleboel inquote:Op zondag 27 december 2015 02:08 schreef TheVulture het volgende:
The Script
Staat The Man Who Can't Be Moved er ook in?
Heerlijk nummerquote:
Dat is de producer geen DJquote:Op zondag 27 december 2015 02:06 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]
Een vrouw achter de draaitafel? Daar deden ze toch niet aan
Schande wederom. Eigenlijk is het ook een waardeloze lijst.quote:
Eigenlijk welquote:Op zondag 27 december 2015 02:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Schande wederom. Eigenlijk is het ook een waardeloze lijst.
hij zong het bij de feyenoord opendag.quote:
je moet toch wat hequote:Op zondag 27 december 2015 02:11 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maar vooruit, we luisteren verder
Het is je vergeven... Als je je ooit afvraagt, goh zou SureD1 op Pinkpop zijn, dan volstaat een blik op de poster. Staat de The Script daar op? Dan is het antwoord nee...quote:Op zondag 27 december 2015 02:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu genoeg gedronken, dus durf te bekennen dat ik 1 nummer van hun wel te pruimen vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |