Denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 01:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Als het niet van madonna was stond het niet in de lijst
Madonna had ook andere.. kwaliteiten die hielpen in het MTV tijdperk.quote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
De nummers waren meer dan goed genoeg om haar niet optimale zangkwaliteiten te maskeren.
ik heb Ziggo kanaal 999 op staanquote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef isax het volgende:
[..]
Vroeg.
Waar moet ik dan naar kijken? Hmpffff
Forrest Gump?quote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Dit ken ik van een film. Weet alleen niet meer welke
Was afgelopen jaren toch ook nog in een reclame te horen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Dit ken ik van een film. Weet alleen niet meer welke
Dat puntige pakje blijft leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Madonna had ook andere.. kwaliteiten die hielpen in het MTV tijdperk.
Uitzending gaat wel doorquote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef isax het volgende:
[..]
Vroeg.
Waar moet ik dan naar kijken? Hmpffff
Ik puzzel niet mee hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:59 schreef Martinello het volgende:
Zometeen weer een Zeeuws cryptogram.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:59 schreef Martinello het volgende:
Zometeen weer een Zeeuws cryptogram.
Rihannaquote:Op zondag 27 december 2015 01:58 schreef D. het volgende:
Ik hoorde afgelopen week dat een dj zei dat Rihanna nu bijna gelijk is aan het aantal weken dat Madonna in onze hitlijsten heeft gestaanAangezien Rihanna nog wel een toekomst heeft in de muziek zal ze er wel voorbij gaan, maar zei Madonna toch als een grotere ster, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben
Like a Virgin, toch?quote:Op zondag 27 december 2015 02:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nou nog wat eerder was leuker, welke was dat met de clip in Venetië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |