Nee je hebt helemaal gelijk, ik vind sommige dingen omtrent azc''s bijvoorbeeld heel erg eng worden in de zin van doorslaan, we weten allemaal hoe dat in de begin jaren 40 is afgelopen..quote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het laagje beschaving is, op heel veel vlakken trouwens, maar heel dun... Kijk maar eens wat er op Corsica aan de gang is, of hier in Geldermalsen...
De grootste fout die je kan maken is denken dat verschrikkelijke dingen die vroeger gebeurd zijn niet meer kunnen gebeuren....
Er is idd heel veel haat en intolerantie...je ziet er ook meer van door sociale media en zo...
Ik vind die cijfers op planetromeo zelf wel heel schokkend. In de beste 20 landen accepteert 1 op de 5 ouders hun kind niet vanwege zijn geaardheid. En in diezelfde top 20 landen heeft 46% te maken gehad met verbal jokes/insults in public spaces. Je ziet het op fok ook heel erg, in klaagbaak wordt elke week wel een gay bashing topic geopend.quote:Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beetje laat voor deze onderwerpen indd, maar ik vind het hele hoge cijfers..
Misschien is het plaatselijk. Dit heb je in meerdere landen, als men merkt dat er geld aan verdiend kan worden, zijn ze er vaak positiever over. Dat zie je ook met het homohuwelijk in sommige landen en staten.quote:Op zondag 27 december 2015 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik woon in Bulgarije en de scene is hier vrij, levendig en ongestoord. Terwijl het op papier slecht zou moeten zijn.
Ik heb altijd gedacht (geboren in 1981) dat we dusdanig geleerd hebben van WO2, dat we die fouten niet meer zullen maken.quote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het laagje beschaving is, op heel veel vlakken trouwens, maar heel dun... Kijk maar eens wat er op Corsica aan de gang is, of hier in Geldermalsen...
De grootste fout die je kan maken is denken dat verschrikkelijke dingen die vroeger gebeurd zijn niet meer kunnen gebeuren....
Er is idd heel veel haat en intolerantie...je ziet er ook meer van door sociale media en zo...
Daar weten wij in Enschede helaas alles van...quote:Op zondag 27 december 2015 01:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee je hebt helemaal gelijk, ik vind sommige dingen omtrent azc''s bijvoorbeeld heel erg eng worden in de zin van doorslaan, we weten allemaal hoe dat in de begin waren 40 is afgelopen..
okequote:Maar zullen we weer T2K'en?
mensen zijn groepsdieren en zullen een sterke "leider" volgenquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht (geboren in 1981) dat we dusdanig geleerd hebben van WO2, dat we die fouten niet meer zullen maken.
Te naief, vrees ik. Mensen zijn niet opeens veranderd..
sluit mooi aan bij ons gespreksonderwerpquote:
Zo ver was ik alquote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van een dartswedstrijd van Co Stompé.
[ afbeelding ]
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
sluit mooi aan bij ons gespreksonderwerp
Zijn daar foto's van?quote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef SureD1 het volgende:
T2k nu idd.
The Boss
Die deed ik vroeger na met een zakdoek om mijn kop en een tennisracket...
Heeft ze de kerstfilm opgezet?quote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo Diaan maar eens achter de laptop wegplukken waar ze zit te slapen
dan wordt het tijd om naar bed te gaanquote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef D. het volgende:
He verdorie, ik pak nu al voor de 5e keer een potje tapenade omdat ik denk dat het mijn glas is
Republikeinen hebben sowieso problemen met muziek, vaak wil de artiest niet met ze geassocierd wordenquote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
dit nummer gebruiken Republikeinen nou nooit bij hun verkiezingscampagnes...
nee zover is het niet gekomen...quote:
Ja, nouja, nog 1 glaasjequote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om naar bed te gaan
Ja, zelfs de Dixie Chicks niet. Altijd leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Republikeinen hebben sowieso problemen met muziek, vaak wil de artiest niet met ze geassocierd worden
Nee... Wel van André van Duijn imitaties, maar die zwerven gelukkig niet rond op het net...die zitten lekker analoog in een album...quote:
Ik ben net wakker geworden. En nu ga ik echt naar bed.quote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo Diaan maar eens achter de laptop wegplukken waar ze zit te slapen
tsja, zeker met Donald Trump wil je toch niks te maken hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, zelfs de Dixie Chicks niet. Altijd leuk.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker geworden. En nu ga ik echt naar bed.
Wederom welterustenquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik word regelmatig om 4:00 op de bank wakkerquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laten we een uurtje over de Amerikaanse verkiezingen gaan praten nu.quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, zeker met Donald Trump wil je toch niks te maken hebben
owja, stoppen met OTquote:Op zondag 27 december 2015 01:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laten we een uurtje over de Amerikaanse verkiezingen gaan praten nu.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien maar beter, maar klinkt geniaal.quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee... Wel van André van Duijn imitaties, maar die zwerven gelukkig niet rond op het net...die zitten lekker analoog in een album...
Ach dat tennisracket werd een echte gitaar op mijn 16e en is nu een uit de hand gelopen "hobby'...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |