Met poep op de stoepquote:
Als ik er zat was het een oud topic jaquote:Op zondag 27 december 2015 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]D.
ik kwam je vanavond nog tegen in een oud topic
Iets met 'Top of Flop'
Heerhugowaard represent!quote:Op zondag 27 december 2015 02:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Ook nog mensen uit meer exotische plaatsen hier aanwezig? Zeg maar alles buiten regio Amsterdam?
jaquote:Op zondag 27 december 2015 02:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er zat was het een oud topic ja
Maar, dacht afgelopen week nog aan Top of Flop
Omdat de Weblog iets over een flop schreef?quote:Op zondag 27 december 2015 02:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er zat was het een oud topic ja
Maar, dacht afgelopen week nog aan Top of Flop
Ik heb zo mijn periodes per reeks jaquote:Op zondag 27 december 2015 02:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
Vroeger kwam ik je nog wel tegen in hetzij KSC, hetzij radio 49 (vrijwel nooit tegelijk)
Gelukkig de noordelingen ook vanuit HHWquote:
Geen idee wat de reden was, maar ik lees bij jullie nog wel eens mee hoorquote:Op zondag 27 december 2015 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat de Weblog iets over een flop schreef?
Ik ga in januari weer beginnen met Top of Flop
Paul niet kennen?quote:Op zondag 27 december 2015 02:30 schreef houdjemond het volgende:
Deze ken ik dan weer niet, klinkt wel vrolijk
Oh Ceciliaquote:Op zondag 27 december 2015 02:30 schreef Martinello het volgende:
Paul Simon heeft toch wel veel moois gemaakt
Da's al even gelezenquote:Op zondag 27 december 2015 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of bij zaken als xFactor enzoook niet meer toch?
Ik ook toen ik mijn vriendin leerde kennen en ze vertelde waar ze woonde.quote:Op zondag 27 december 2015 02:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken waar het lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |