Komt omdat je in canada zitquote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meegesleept. Dit jaar geen kerst hier, maar bij mijn schoonouders. Zit nu op een laptop.
Weet niet of jij dat weet, maar ik kan niet DM'en, dan krijg ik een error 1006.
Wel chill, schoonouders waartegen je niet hoeft te praten.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meegesleept. Dit jaar geen kerst hier, maar bij mijn schoonouders. Zit nu op een laptop.
Weet niet of jij dat weet, maar ik kan niet DM'en, dan krijg ik een error 1006.
Dus daarom moet er maar Kut SC staan?quote:Op zondag 27 december 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee. Er is vrede tussen KLB en Geerd SC
Net nog, schoonouders en alles, maar dat zijn serieus lieve mensen, was tof, lekker nuchterquote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe was de kerst. Nog mensen de gourmeggeddon overleefd?
Niet huilen.. jij ziet later ook wel eens een kutjequote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus daarom moet er maar Kut SC staan?
voor het eerst dat je wat zinnigs zegtquote:
Zie ze al meer dan genoeg. Het is nu even voor-mijzelf-tijd. Kan er nooit zo goed tegen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel chill, schoonouders waartegen je niet hoeft te praten.
Toon zelf dan ook het goede voorbeeld eens?quote:
Inderdaad. Die van je moeder was geen kutje meer te noemen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet huilen.. jij ziet later ook wel eens een kutje
wowquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Remqo daalt in mijn achting als hij deze TT niet weghaalt
beetje rustig hè, knulquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad. Die van je moeder was geen kutje meer te noemen.
Je wil serieus "je moeder" grappen?quote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
O, voor jezelf tijd? Ik snap hemquote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zie ze al meer dan genoeg. Het is nu even voor-mijzelf-tijd. Kan er nooit zo goed tegen.
hier hoef je je niet te gedragen hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Oke ik zal me gedragen schatjes![]()
Hoe was jullie kerst vandaag?
Nee papaquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je wil serieus "je moeder" grappen?
quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe was de kerst. Nog mensen de gourmeggeddon overleefd?
Ja die ruikt ook naar visquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe aflevering van hork & fielaks in gutter fmquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je wil serieus "je moeder" grappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |