die vorigequote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wake Me Up Before You Gogo niet kennen
We wachten afquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag hopen wel. Keith is de Stonesgod.
Grootste impact zou bij het overlijden van Mick Taylor moeten zijn.
Dat dachten we in 1968 ook.quote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
We wachten afDe eerste zal vast niet heel lang meer op zich laten wachten
Dat was echt een Topshow ja, toen was ie ook iets eerder op de avond volgens mijquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar stukken beter. Toen gingen ze op tafels staan en lampen kapot maken.
Zes uur nog even kijken dan, schijnt dan al te openen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar stukken beter. Toen gingen ze op tafels staan en lampen kapot maken.
Nee, ook na 1en volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat was echt een Topshow ja, toen was ie ook iets eerder op de avond volgens mij
Ik heb ze in '98 live gezien, toen riep iedereen dat dat vast de laatste keer zou zijn dat die kans er wasquote:
ik in 2006 hetzelfdequote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze in '98 live gezien, toen riep iedereen dat dat vast de laatste keer zou zijn dat die kans er was
Zelfde nacht als deze alleen aan het eind van dit uur.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat was echt een Topshow ja, toen was ie ook iets eerder op de avond volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |