Salvador Dali... allemaal abstracte en rare troepquote:Op zondag 27 december 2015 01:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou dali vond ik best de mooite waard hoor, aparte kunst waar echt wel een touw aan vast te knopen valt. Dali vind ik ook niet abstract , wist je dat hij zelfs met wall disney heeft samengewerkt?
zijn museum in Figueres kan ik je echt aanraden ,
[ afbeelding ]
Hier een hoop info over Dali voor je (cultuurbarbaar)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salvador_Dal%C3%AD
Meh, not my cup of tea.quote:Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat vind je hiervan dan?
[ afbeelding ]
Waar past dit binnen je stelling?
En op welke manier corrumpeert dit de geest? Wie raakt er beïnvloed door deze kunst en op wat voor manier is dat merkbaar?
Wat een onzin. Ik ben erg benieuwd wat voor bewijs/onderzoek je daarvoor kunt tonen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar abstracte kunst sla je op in je onderbewustzijn. Net zoals reclame werkt zeg maar.
Bij Lisse lag langs het spoor dit 'kunstwerk'quote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben erg benieuwd wat voor bewijs/onderzoek je daarvoor kunt tonen.
Kleine hint: op het gebied van kunst en kunststromen ben ik redelijk onderlegd. Dus verbaas me.
Heb je het artikel wel gelezen? Nee zeker. Is allang weer weggehaald.quote:Op zondag 27 december 2015 01:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bij Lisse lag langs het spoor dit 'kunstwerk'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-weg-bij-spoor.dhtml
Kom op man... dat is toch niet normaal weer of wel? Treinreizigers zaten massaal 'WTF??' toen ze het zagen.
Ik heb ook al een topic-report en alles gezet want dit is gewoon een soort lief-dagboek topic aan het worden met meningen over kunst in plaats van een zinnige discussie.quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef mootie het volgende:
Jij bent gewoon echt heel raar. Vreemd ook weer dat je een podium krijgt voor dit soort blatante nonsens.
Arno breker zal je wel waarderen denk ik,quote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Meh, not my cup of tea.
Maar abstracte kunst sla je op in je onderbewustzijn. Net zoals reclame werkt zeg maar.
"Is allang weer weggehaald" So what? Heel dat ding had er niet eens mogen liggen en hadden ze naar de vuilnisbelt moeten brengen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Nee zeker. Is allang weer weggehaald.
Maar goed, dit is ook totaal geen antwoord op mijn vraag maar gewoon weer een bliksemafleider.
Zoals ik zei; verbaas me.
Omdat smaken verschillen moeten we alles maar aanpassen naar wat jij mooi vindt?quote:Op zondag 27 december 2015 01:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Is allang weer weggehaald" So what? Heel dat ding had er niet eens mogen liggen en hadden ze naar de vuilnisbelt moeten brengen.
Maar tegenwoordig vinden we overal van die vreemde beelden en troep wat onder de noemer 'kunst' geplaatst wordt. Ondertussen is het gewoon pure zooi. Als je over de snelweg rijdt zie je overal van die rommel liggen waar niks uit te maken valt..
Waarom niet gewoon mooie en strakke beelden en sculpturen?
Yep, dat is netjes. Wat vind jij?quote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Arno breker zal je wel waarderen denk ik,
meer your cup of tea?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://upload.wikimedia.(...)ris_23_June_1940.jpg
Waar is de bnw-link? Dit lijkt me meer een klb-topic.quote:Op zondag 27 december 2015 01:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Is allang weer weggehaald" So what? Heel dat ding had er niet eens mogen liggen en hadden ze naar de vuilnisbelt moeten brengen.
Maar tegenwoordig vinden we overal van die vreemde beelden en troep wat onder de noemer 'kunst' geplaatst wordt. Ondertussen is het gewoon pure zooi. Als je over de snelweg rijdt zie je overal van die rommel liggen waar niks uit te maken valt..
Waarom niet gewoon mooie en strakke beelden en sculpturen?
Is het slechts een hobby of zit daar meer achter ?quote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben erg benieuwd wat voor bewijs/onderzoek je daarvoor kunt tonen.
Kleine hint: op het gebied van kunst en kunststromen ben ik redelijk onderlegd. Dus verbaas me.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Yep, dat is netjes. Wat vind jij?
quote:Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Salvador Dali... allemaal abstracte en rare troep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dali was overigens een satanist.
Hier een foto van hem op het Rothschild feest:
[ afbeelding ]
http://www.hangthebankers(...)ld-illuminati-party/
En Walt Disney was een 33-graads Freemason.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |