abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158558779
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou dali vond ik best de mooite waard hoor, aparte kunst waar echt wel een touw aan vast te knopen valt. Dali vind ik ook niet abstract , wist je dat hij zelfs met wall disney heeft samengewerkt?

zijn museum in Figueres kan ik je echt aanraden ,

[ afbeelding ]

Hier een hoop info over Dali voor je (cultuurbarbaar)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salvador_Dal%C3%AD
Salvador Dali... allemaal abstracte en rare troep

Dali was overigens een satanist.

Hier een foto van hem op het Rothschild feest:

http://www.hangthebankers(...)ld-illuminati-party/

En Walt Disney was een 33-graads Freemason.
-
pi_158558861
quote:
5s.gif Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat vind je hiervan dan?

[ afbeelding ]

Waar past dit binnen je stelling?
En op welke manier corrumpeert dit de geest? Wie raakt er beïnvloed door deze kunst en op wat voor manier is dat merkbaar?
Meh, not my cup of tea.

Maar abstracte kunst sla je op in je onderbewustzijn. Net zoals reclame werkt zeg maar.
-
pi_158558926
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef Lichtkogel het volgende:

Maar abstracte kunst sla je op in je onderbewustzijn. Net zoals reclame werkt zeg maar.
Wat een onzin. Ik ben erg benieuwd wat voor bewijs/onderzoek je daarvoor kunt tonen.

Kleine hint: op het gebied van kunst en kunststromen ben ik redelijk onderlegd. Dus verbaas me.
pi_158559040
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben erg benieuwd wat voor bewijs/onderzoek je daarvoor kunt tonen.

Kleine hint: op het gebied van kunst en kunststromen ben ik redelijk onderlegd. Dus verbaas me.
Bij Lisse lag langs het spoor dit 'kunstwerk'

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-weg-bij-spoor.dhtml

Kom op man... dat is toch niet normaal weer of wel? Treinreizigers zaten massaal 'WTF??' toen ze het zagen.
-
pi_158559069
Jij bent gewoon echt heel raar. Vreemd ook weer dat je een podium krijgt voor dit soort blatante nonsens.
pi_158559080
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Bij Lisse lag langs het spoor dit 'kunstwerk'

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-weg-bij-spoor.dhtml

Kom op man... dat is toch niet normaal weer of wel? Treinreizigers zaten massaal 'WTF??' toen ze het zagen.
Heb je het artikel wel gelezen? Nee zeker. Is allang weer weggehaald.

Maar goed, dit is ook totaal geen antwoord op mijn vraag maar gewoon weer een bliksemafleider.
Zoals ik zei; verbaas me.
pi_158559123
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef mootie het volgende:
Jij bent gewoon echt heel raar. Vreemd ook weer dat je een podium krijgt voor dit soort blatante nonsens.
Ik heb ook al een topic-report en alles gezet want dit is gewoon een soort lief-dagboek topic aan het worden met meningen over kunst in plaats van een zinnige discussie.
Vervelend voor de OP is wellicht dat ik wel veel van kunstgeschiedenis weet. (dat is niet waar de OP naar wijst, de kunstkenners of whatever, maar puur de stromingen door de tijden heen).

Ik krijg ook geen inhoudelijke reacties of een reden waarom dit BNW zou zijn. Ik zie wel weer een soort verering in de OP staan van een bepaald regime.
  zondag 27 december 2015 @ 01:53:14 #58
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158559126
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Meh, not my cup of tea.

Arno breker zal je wel waarderen denk ik,
meer your cup of tea?

https://upload.wikimedia.(...)ris_23_June_1940.jpg
There is only one religion
pi_158559211
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heb je het artikel wel gelezen? Nee zeker. Is allang weer weggehaald.

Maar goed, dit is ook totaal geen antwoord op mijn vraag maar gewoon weer een bliksemafleider.
Zoals ik zei; verbaas me.
"Is allang weer weggehaald" So what? Heel dat ding had er niet eens mogen liggen en hadden ze naar de vuilnisbelt moeten brengen.

Maar tegenwoordig vinden we overal van die vreemde beelden en troep wat onder de noemer 'kunst' geplaatst wordt. Ondertussen is het gewoon pure zooi. Als je over de snelweg rijdt zie je overal van die rommel liggen waar niks uit te maken valt..

Waarom niet gewoon mooie en strakke beelden en sculpturen?
-
pi_158559227
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

"Is allang weer weggehaald" So what? Heel dat ding had er niet eens mogen liggen en hadden ze naar de vuilnisbelt moeten brengen.

Maar tegenwoordig vinden we overal van die vreemde beelden en troep wat onder de noemer 'kunst' geplaatst wordt. Ondertussen is het gewoon pure zooi. Als je over de snelweg rijdt zie je overal van die rommel liggen waar niks uit te maken valt..

Omdat smaken verschillen moeten we alles maar aanpassen naar wat jij mooi vindt?

En reageer eens op mijn vraag.
pi_158559235
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Arno breker zal je wel waarderen denk ik,
meer your cup of tea?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

https://upload.wikimedia.(...)ris_23_June_1940.jpg
Yep, dat is netjes. Wat vind jij?
-
pi_158559284
En je vindt het dus ook wel prima dat een regering bepaalt welke kunst men al dan niet mooi dient te vinden. Vreemd.
pi_158559312
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waar is de bnw-link? Dit lijkt me meer een klb-topic.
pi_158559349
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Is het slechts een hobby of zit daar meer achter ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 27 december 2015 @ 02:00:17 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158559357
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Yep, dat is netjes. Wat vind jij?

foute boel en niks aan BNW gehalte dus dicht
There is only one religion
  zondag 27 december 2015 @ 02:00:28 #66
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158559366
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Salvador Dali... allemaal abstracte en rare troep

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dali was overigens een satanist.

Hier een foto van hem op het Rothschild feest:

[ afbeelding ]

http://www.hangthebankers(...)ld-illuminati-party/

En Walt Disney was een 33-graads Freemason.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')