-edit-offtopic-het gaat hier over kunstquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Roberta_J het volgende:
Je bent echt raar als je Hitler z'n nazistaat als een voorbeeld ziet van hoe het wél moet.Lekker rebels hoor, dat wel.
Dus je vindt moderne kunst wel mooi?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Scuidward het volgende:
![]()
Ik ben het hier niet mee eens. Als ik ook kijk naar de anatomie van de mensen ergens rond de 15e eeuw ...
Daarmee vergeleken is de schreeuw anatomisch correct.
Ik vind bepaalde moderne kunst net zo mooi als bepaalde niet-moderne kunst.quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[..]
Dus je vindt moderne kunst wel mooi?
Zoals?quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde moderne kunst net zo mooi als bepaalde niet-moderne kunst.
Er is geen 'nazi-kunst' wat ik mooi vind. Punt is dat moderne kunst gewoon onzin is.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef RM-rf het volgende:
TS, geef dan eens een voorbeeld van Nazi-kunst die je goed vind?
Zelf vind ik bv de lichaamskult van bv Leni Riefenstahl best imposant, alhoewel je daarvan ook moeilijk kunt ontkennen dat de Homoseksuele ondertoon erg sterk is
Dus de definitie van wat jij 'mooi' vind, is hooguit dat het kunstwerken die minimaal 250 jaar oud moeten zijn, als voornaamste criterium ?quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Er is geen 'nazi-kunst' wat ik mooi vind. Punt is dat moderne kunst gewoon onzin is.
En overal kom je het tegen.. langs snelwegen, in parken, in steden bij mensen thuis aan de muur.
Zoals?quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Moderne kunst kan wel mooi zijn...
Maatschappijkritisch is onzin? Zou best in BNW passen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken... het is onzin.
Hoeft niet minimaal 250 jaar oud te zijn. Maar het punt is dat wat ze 'moderne' kunst noemen gewoon onzinwerken zijn. Zie anders even de korte video in deze link: http://www.ushmm.org/info(...)on-of-degenerate-artquote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dus de definitie van wat jij 'mooi' vind, is hooguit dat het kunstwerken die minimaal 250 jaar oud moeten zijn, als voornaamste criterium ?
Maatschappijkritisch is geen onzin. Maar als ik zijn werken zo zie... nope, niet mooi.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maatschappijkritisch is onzin? Zou best in BNW passen.
Maar mooi is subjectief. Wat is precies het BNW aspect van dit topic.quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maatschappijkritisch is geen onzin. Maar als ik zijn werken zo zie... nope, niet mooi.
De ondertoon van die foto is niet homoseksueel trouwens.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef RM-rf het volgende:
TS, geef dan eens een voorbeeld van Nazi-kunst die je goed vind?
Zelf vind ik bv de lichaamskult van bv Leni Riefenstahl best imposant, alhoewel je daarvan ook moeilijk kunt ontkennen dat de Homoseksuele ondertoon erg sterk is
[ afbeelding ]
quote:Kortom, zo gek waren ze nog niet back in the day.. wat vinden jullie?
Karel Appel vind ik best geinig.quote:
dit zul je toch een beetje moeten onderbouwen...quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar het punt is dat wat ze 'moderne' kunst noemen gewoon onzinwerken zijn.
Is dit omdat je zelf foute verlangens erop nahoudt?quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nog een leuke von Karel Appel:
[ afbeelding ]
Het is de abstracte kunst. De vreemde schilderijen en beeldwerken waar geen touw aan vast te knopen is. Je weet wel, van Salvador Dali of al die troep die je langs snelwegen ziet liggen en denkt 'wtf moet ik daar nu van maken?' als je er voorbij rijdt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dit zul je toch een beetje moeten onderbouwen...
gaat het gewoon om jouw 'smaak' en vind je dat alles wat niet aan jouw persoonlijek smaak voldoet, opeens 'onzin' is...
en erger je je ook eraan als bv andere mensen dat aan hun muur hebben of daarvoor bereid zijn geld uit te geven (al dan niet om het te bezitten, bekijken of er reproducties van te hebben?)
Kwam 'm tegen en vond het 'gewoon grappig'quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is dit omdat je zelf foute verlangens erop nahoudt?
Of omdat je het 'heerlijk rebels' vind?
Pure troep dus.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nog een leuke von Karel Appel:
[ afbeelding ]
Wees nou eerlijk... dit is toch gewoon mooi en kraakhelder?quote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Kwam 'm tegen en vond het 'gewoon grappig'
Oude kunst kan ik trouwens ook zeer waarderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je echt totaal niets weet van kunst dan lijkt het me verstandig om gewoon niks te posten.quote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk... dit is toch gewoon mooi en kraakhelder?
Zit veel meer werk en moeite in dan die abstracte rommel die men als 'kunst' beschouwd.
Daar kijk ik veel liever naar eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Kwam 'm tegen en vond het 'gewoon grappig'
Oude kunst kan ik trouwens ook zeer waarderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:
Jij conservatist...quote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk... dit is toch gewoon mooi en kraakhelder?
Zit veel meer werk en moeite in dan die abstracte rommel die men als 'kunst' beschouwd.
Jezus... wat post jij nou allemaal?quote:
Moderne kunst, net als zoveel andere zaken waar we in de media en maatschappij mee geconfronteerd worden, corumpeert de geest. Het is de elite die dit bij ons inbrengt.quote:Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar serieus, dit is gewoon een "ik vind het niet mooi dus het is onzin" bash topic nu.
Wat voor punt wil men nu maken?
Iemand die der tijd ver voorruit isquote:Op zondag 27 december 2015 01:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jezus... wat post jij nou allemaal?![]()
Lady Gaga heeft ook weleens gewerkt met Marina Abramovicquote:Op zondag 27 december 2015 01:01 schreef Ali_boo het volgende:
De 'trost' van de Balkan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dali vond ik best de mooite waard hoor, aparte kunst waar echt wel een touw aan vast te knopen valt. Dali vind ik ook niet abstract , wist je dat hij zelfs met wall disney heeft samengewerkt?quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het is de abstracte kunst. De vreemde schilderijen en beeldwerken waar geen touw aan vast te knopen is. Je weet wel, van Salvador Dali of al die troep die je langs snelwegen ziet liggen en denkt 'wtf moet ik daar nu van maken?' als je er voorbij rijdt.
Zie anders de korte video in deze link: http://www.ushmm.org/info(...)on-of-degenerate-art
Waar de fuck zit ik naar te kijkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lady Gaga heeft ook weleens gewerkt met Marina Abramovic
===========================================================================
Last week at a three-day retreat in upstate New York, Marina instructed Lady Gaga in the Abramovic Method--a series of exercises designed to heighten participants' awareness of their physical and mental experience in the present moment.
Lady Gaga also participated in a Marathon Reading of Stanislaw Lem's "Solaris," hosted by Marina Abramovic Institute and The Atlas Review
===========================================================================
Vage shit. Gaat helemaal nergens over.
Als David Icke fan kan ik deze wel waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 01:24 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat vind je hiervan dan?
[ afbeelding ]
Waar past dit binnen je stelling?
En op welke manier corrumpeert dit de geest? Wie raakt er beïnvloed door deze kunst en op wat voor manier is dat merkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |