Het is wel een goede plaat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
Ik denk dat fans dit jaar een actietje zijn gestart.
Ah dat verklaart.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vorig jaar vanaf de vrije keuze erin, dit jaar in de keuzelijst
Killers na hun 2e album zijn matig. Dit nummer is wel erg fijn. Kan ook een hoop indiebandjes noemen die er in moeten ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word niet zo lyrisch van The Killers als vele andere mensen.
Wel een prima bandje hoor, maar ik vind heel veel van die golf aan indiebandjes beter dan de Killers.
quote:
Rock heeft ook z'n betekenis verloren. Golden Earring, dat was rockquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoort idd in een subgenre van rock
Dat hoef je eigenlijk niet te zienquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen ook Match of the Day, dat wordt een moeilijke keuze.
Match of the Day? Er is helemaal niet gevoetbald vandaag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen ook Match of the Day, dat wordt een moeilijke keuze.
Arsenal schijnt te hebben gevoetbald.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Match of the Day? Er is helemaal niet gevoetbald vandaag.
Paul de Leeuw is een lulquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Stickertje het volgende:
het origineel van paul de leeuw is beter
Ik zing dit een beetje als de tussenstukjes van Vlieg met me meequote:
Ik vond dat geen rock nee, ben trouwens gewoon een man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is ook rock.
Of ben jij zo'n vrouw die 456956 woorden vindt om kleuren te beschrijven terwijl het man zwart, wit, rood, blauw, groen en geel noemt?
Was voor mij dit jaar een moeilijke, omdat ik Deep Purple uit mn keuzelijst stemmen moest halenquote:
Nee, rock veranderd over de jaren, er komen nieuwe subgenres bij..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Rock heeft ook z'n betekenis verloren. Golden Earring, dat was rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |