Zoals ze eigenlijk altijd doen tijdens het WK. Ook dit hele WK nog geen middagsessie gemist.quote:Op zondag 27 december 2015 13:09 schreef Isane het volgende:
Wacht..RTL7 zendt vanmiddag live op tv het darts uit
Zucht, het is al jaren zo dat bij het WK altijd 's middags darts wordt uitgezonden op RTL. En dat andere toernooien 's middags alleen op de (betaalde) stream te zien zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 13:09 schreef Isane het volgende:
Wacht..RTL7 zendt vanmiddag live op tv het darts uit
Oh sorryquote:Op zondag 27 december 2015 13:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zucht, het is al jaren zo dat bij het WK altijd 's middags darts wordt uitgezonden op RTL. En dat andere toernooien 's middags alleen op de (betaalde) stream te zien zijn.
Ik word altijd gek van iedereen die bij elk toernooi weer begint te zeiken dat er 's middags geen darts op tv wordt uitgezonden
Zuchtquote:Op zondag 27 december 2015 13:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zucht, het is al jaren zo dat bij het WK altijd 's middags darts wordt uitgezonden op RTL. En dat andere toernooien 's middags alleen op de (betaalde) stream te zien zijn.
Ik word altijd gek van iedereen die bij elk toernooi weer begint te zeiken dat er 's middags geen darts op tv wordt uitgezonden
Normaal had ik dat absoluut gedaan maar nu toch maar voor RayBar.quote:Op zondag 27 december 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk juichen jullie ook allemaal voor BUNTING.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 27-12-2015 om 13:47:00Topdag WK Darts staat op het punt van beginnen. Maar liefst 4 Nederlanders in actie vandaag! #zinin reageer retweet
Marcelgod.quote:Op zondag 27 december 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 27-12-2015 om 13:47:00Topdag WK Darts staat op het punt van beginnen. Maar liefst 4 Nederlanders in actie vandaag! #zinin reageer retweet
Dat is nooit beweerd, maar jij weet het vast beter.quote:Op zondag 27 december 2015 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik meen het. Toekomstig WK dit dat
Uiteraard, van zijn hoofd word ik gewoon blij.quote:Op zondag 27 december 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk juichen jullie ook allemaal voor BUNTING.
Dit jaquote:Op zondag 27 december 2015 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard, van zijn hoofd word ik gewoon blij.Hij is 1000 keer sympathieker dan Raybar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |