quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Totdat Ike & Tina Turner voorbij komen
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.
Alive vind ik wel een kicken nummertjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.
ik ken dat nummer van Sia volgens mij echt niet.quote:
Jeremy is ook wel prettig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alive vind ik wel een kicken nummertje
Dat heb ik dus ook, even afwachtenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ken dat nummer van Sia volgens mij echt niet.
Robbie is altijd leuk.
dit vind ik een zeiker van Robbie, die van Sia is wel te doen al vind ik dat ze veel beter heeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.
De lijst van dit uur niet gelezen, Chandelier? Is een mooi nummer vind ik. Volgens mij ga je het ook leuk vinden maar eerst nog een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.
Voor mij een van de beste popliedjes van de laatste jaren. Ik denk dat jij hem ook wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.
Dat uur eindigt met Loreen, ik vind het nu al een leuk uur.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
De lijst van dit uur niet gelezen, Chandelier? Is een mooi nummer vind ik. Volgens mij ga je het ook leuk vinden maar eerst nog een beetje vreemd.
Niet de beste van Robbie inderdaad. Wel een leuke videoclip.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit vind ik een zeiker van Robbie, die van Sia is wel te doen al vind ik dat ze veel beter heeft
Jawel dat ken jequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.
World Party toch? Met o.a. Guy Chambers? Of zit ik er helemaal naast?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima nr van Robbie, maar t origineel is beter
Ik ook, maar daar wordt het alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Kan dit hele nummer meezingen, schaam me nu toch wel een beetje
Heel goed, heel goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
World Party toch? Met o.a. Guy Chambers? Of zit ik er helemaal naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |