Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wut?![]()
Heb ik nooit iets over gehoord destijds..
Best gênant idd
Dat is wel heel slecht zegquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.
The poweeeeeer of loveeeeeeeeeee send from abooooooooovee.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.
Altijd keihard meezingen met dat nummerquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
The poweeeeeer of loveeeeeeeeeee send from abooooooooovee.
Zeg.... xD Nee maar dit was gewoon een nummer wat mijn vriendin vooral in het ziekenhuis heel veel draaide... En ja dan begin je er toch gevoelens voor te krijgen... Net als Con te Partiro. Mja mijn vriendin had dan ook een Italiaanse oma...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als hij dat een mooi liedje vind, zal hij ook wel een spleetje hebben
Band was ednaswapquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom is er zeker niks meer vernomen ( qua muziek ) van haar na dat ene hitjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit wordt zo'n goed huwelijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Altijd keihard meezingen met dat nummer
Die staat niet eens in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:46 schreef cafca het volgende:
Op de App hoor ik nu the Last Time van de Stones
Heel begrijpelijk dat dat nummer dan speciaal is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Zeg.... xD Nee maar dit was gewoon een nummer wat mijn vriendin vooral in het ziekenhuis heel veel draaide... En ja dan begin je er toch gevoelens voor te krijgen... Net als Con te Partiro. Mja mijn vriendin had dan ook een Italiaanse oma...
Ja tochquote:
Volgens mij was dat gewoon de tijd, als je nu de clip van Club Tropicana ziet, gelooft toch niemand at Sjorsie hetero zou zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trevor Horn kon goed verbergen dat dit toch wel behoorlijk gay was
Jij bent een teleurstellingquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |