Ik zag het te laat, excuusquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bedient.
Sorry, beroepsdeformatie.
Jaja, genieten op t eindequote:
Mijn voornemen voor 2016, trompet leren spelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit speel ik op trompet, heel fijn nr
Staat ie al vanaf zeker 7 uur te doen, die gast moet een dikke laag eelt op z'n schouder aan het creëren zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Hee een oud huisgenoot bediend de camera in het café
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die staan er ook een paar keer in.
Ik vind dit zijn beste in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaja, genieten op t einde
Beter dan Cliff Richard.quote:
Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben.quote:
Zie het nu pasquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ie al vanaf zeker 7 uur te doen, die gast moet een dikke laag eelt op z'n schouder aan het creëren zijn.
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Trek er maar een jaar voor uit, minstens ;-) In het begin is t vooral embouchure opbouwen. Maar leuk! Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2016, trompet leren spelen
GIJSquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaja, genieten op t einde
Ik moet al 2 dagen aanhoren dat hij er niet fatsoenlijk in staat en dat het een complot is van de Nederlandse radio's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |