Ik zag het te laat, excuusquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bedient.
Sorry, beroepsdeformatie.
Jaja, genieten op t eindequote:
quote:
Mijn voornemen voor 2016, trompet leren spelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit speel ik op trompet, heel fijn nr
Staat ie al vanaf zeker 7 uur te doen, die gast moet een dikke laag eelt op z'n schouder aan het creëren zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Hee een oud huisgenoot bediend de camera in het café
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die staan er ook een paar keer in.
Ik vind dit zijn beste in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaja, genieten op t einde
Beter dan Cliff Richard.quote:
Wat een gemene Sinatrap.quote:
Ik heb nooit beweerd dat ik grappig ben.quote:
Zie het nu pasquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ie al vanaf zeker 7 uur te doen, die gast moet een dikke laag eelt op z'n schouder aan het creëren zijn.
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Trek er maar een jaar voor uit, minstens ;-) In het begin is t vooral embouchure opbouwen. Maar leuk! Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2016, trompet leren spelen
GIJSquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaja, genieten op t einde
Ik moet al 2 dagen aanhoren dat hij er niet fatsoenlijk in staat en dat het een complot is van de Nederlandse radio's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop