Dit jaar ook weer zes keer.quote:
Denk niet zwart-wit, maar in de kleur van je hartquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.
Ja is niet makkelijk, maar zo mooi als je het kan. Denk bij een harmonie in het dorp hier. Ik hoef niet zo nodig bij een marching/showband.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trek er maar een jaar voor uit, minstens ;-) In het begin is t vooral embouchure opbouwen. Maar leuk! Wat wil je ermee gaan doen?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn Nijmeegs accent is niet voor iedereen weggelegd.
Toch een grote hit geweest, als je veel 3fm luistert zou ik ja zeggen.quote:
En vannacht Afscheid van Glennis Grace wel van het begin tot het einde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb dit jaar nog niets gepost in dit topic..... maar ik wil toch wel even kwijt dat het belachelijk is dat ze Volbeat (gewoon een nummer van 4 minuten) net gewoon op de helft hebben afgekapt....
Ongelofelijk......
quote:
Echt een aanfluiting, hopelijk doen ze dat vanavond niet bij een nummer dat ik wil horen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb dit jaar nog niets gepost in dit topic..... maar ik wil toch wel even kwijt dat het belachelijk is dat ze Volbeat (gewoon een nummer van 4 minuten) net gewoon op de helft hebben afgekapt....
Ongelofelijk......
*boks*quote:
Het is wel een marsritmequote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Berkery het volgende:
Ik weet ineens weer waarom niet van marsmuziek hou
Ekdomquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Welke dj heeft trouwens Echoes in zijn draaiuren?
Meestal is die in de hele vroege ochtend op oudjaarsdag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Gary Fomdeck. Staan ook maar vijf andere nummers dat uur ingepland.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
Makkelijk uurtjequote:
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
De Beste wensen terug....maar uit Den Haag, mijn alter ego is maar een verzinsel om vervelende mensen op Yahoo af te schrikken ooit, heel lang geleden
Insgelijks, muis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*boks*
Ik ben allang blij dat ik op hetzelfde niveau zit als jij godin.
De laatste paar jaar vrij stabiel zo tussen 6 en 8 uur, geloof ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is die in de hele vroege ochtend op oudjaarsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |