+38quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat is voor mij op alle vlakken net-niet. Net-niet hardrock of metal, net-niet groot genoeg om op het hoofdpodium te spelen (tenzij ze door een andere groep worden meegenomen), net-niet onderscheidend genoeg. Gewoon net-niet iets draaiwaardigs.
wmb de beste van Volbeat, ja, en dan staat deze erin?quote:
Ik vind het Live een erg sterke band hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat is voor mij op alle vlakken net-niet. Net-niet hardrock of metal, net-niet groot genoeg om op het hoofdpodium te spelen (tenzij ze door een andere groep worden meegenomen), net-niet onderscheidend genoeg. Gewoon net-niet iets draaiwaardigs.
Vroeger wel...quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht eerst echt dat Living Colour blank was #noracist
Ik heb ze ooit voor Rammstein moeten uitzitten. Was een erg lange zit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind het Live een erg sterke band hoor.
Living White?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht eerst echt dat Living Colour blank was #noracist
Neen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
wmb de beste van Volbeat, ja, en dan staat deze erin?
Die staan er ook een paar keer in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind het Live een erg sterke band hoor.
Bedient.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Hee een oud huisgenoot bediend de camera in het café
Want als drummer moet je mongoloide zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger altijd een beetje mongoloide over op me. Kan ook door z'n klusjes op tv komen.
Tja, als zo'n band in een voorprogramma zit en je zit er niet op te wachten...quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit voor Rammstein moeten uitzitten. Was een erg lange zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |