Door de intro, maar die heb ik ook gehaald. Het spel heb ik niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Through the Fire and Flames was lastiger.
In de praktijk schuiven ze wel wat met liedjes in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
In theorie is dat hoe er gestemd is hè
Misschien doen ze dit om geloofwaardiger te lijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
In de praktijk schuiven ze wel wat met liedjes in de lijst
Waarom over een vangrail beginnen als je je auto vol kunt schijten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit in de auto dadelijk
*vangrail-grapjes achterwege laat
Leuke rit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik zit zodadelijk ook in de auto, ik laat wel een wind bij 1611quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk een bepaald percentage nederlands produkt uitzenden, dus er zal vast wel wat geschoven worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
In de praktijk schuiven ze wel wat met liedjes in de lijst
Soort donder bij het witte licht?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik zit zodadelijk ook in de auto, ik laat wel een wind bij 1611
Misschien dat Stenders eigenwijs iets anders gaat draaienquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:06 schreef Evertjan het volgende:
Kayak moet dit uurtje maar redden en Stenders ofc
Nog steeds, maar hij wordt ervoor betaald.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:08 schreef Evertjan het volgende:
5 jaar geleden had Stenders hier een bloedhekel aangehad met die camera zou op zich gericht in de studio
Oh er is ook goed nieuws dus.quote:
Hij heeft in 2009 al eens 2 platen omgewisseld omdat dat beter uitkwam met de reclame en het journaal. Dat vonden ze toen niet zo leuk bij radio 2quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat Stenders eigenwijs iets anders gaat draaien
Dat was toen al het geval, liep altijd weg met zn rooie wijntjequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:08 schreef Evertjan het volgende:
5 jaar geleden had Stenders hier een bloedhekel aangehad met die camera zou op zich gericht in de studio
Daarom doen ze dat nu zelf alvastquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij heeft in 2009 al eens 2 platen omgewisseld omdat dat beter uitkwam met de reclame en het journaal. Dat vonden ze toen niet zo leuk bij radio 2
Stiekem zou ik wel willen linedancen,quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Evertjan het volgende:
Country muziek is voor hele enge mensen
Ja deze kan ik ook nog wel hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Locked out of heaven is wel een heel prettig liedje!
Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met een cowboyhoed en een sherrifbadge op je jasje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stiekem zou ik wel willen linedancen,
Ja en franjes en zulks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met een cowboyhoed en een sherrifbadge op je jasje?
Die is wel te doen ja, net als Uptown Funkquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Carolien weer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Evertjan het volgende:
Leuke producer heeft Rob die zingt met alle liedjes mee
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou wel willen line up-dancen.
Allemaal een kwartslag draaien en een polonaise inzetten
En Treasurequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel te doen ja, net als Uptown Funk
Laat ze de camera maar op haar richten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Evertjan het volgende:
Leuke producer heeft Rob die zingt met alle liedjes mee
Eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuke recente plaat.
Uptown funk zou ik wel op kunnen stemmen als er niet betere nummers zouden zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel te doen ja, net als Uptown Funk
Klopt ik ben ook eng.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:11 schreef Evertjan het volgende:
Country muziek is voor hele enge mensen
Ze gaat er ook echt helemaal in op.quote:
Danst-ie ook als een houten klaas?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zie deze man altijd als de moderne uitvoering van Rick Astley.
Mwaoh neej, ik vind van niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Danst-ie ook als een houten klaas?
Zijn jaren 80-werk is wel boeiender, ja.quote:
Sowieso, roodharigen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Szura het volgende:
SR kan nooit op sympathie rekenen hier
Met Simple Minds?quote:
Ben ik de enige die zich daar niet aan stoort, als ik de muziek wil horen zonder onderbreking zet ik het zelf wel op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Synesius het volgende:
Hou je bek eens als er muziek op staat
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Synesius het volgende:
Hou je bek eens als er muziek op staat
Favo band van Edwin vd Sarquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:22 schreef Szura het volgende:
SR kan nooit op sympathie rekenen hier
Is in elk geval eenvoudig.quote:
Hangt wel van de plaat af. Bij Sunrise mag het, prima zelfs, maar niet bij Arnold Layne, Starlight Dancer of deze bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich daar niet aan stoort, als ik de muziek wil horen zonder onderbreking zet ik het zelf wel op.
Ik had vroeger van die bandjes met al mijn favo liedjes waar overal wel iemand doorheen zat te wauwelen, misschien dat ik me er daarom minder aan stoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hangt wel van de plaat af. Bij Sunrise mag het, prima zelfs, maar niet bij Arnold Layne, Starlight Dancer of deze bijvoorbeeld.
Kunnen ze haar niet de hele dag daar laten staan?quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vroeger van die bandjes met al mijn favo liedjes waar overal wel iemand doorheen zat te wauwelen, misschien dat ik me er daarom minder aan stoor.
Ja idd, vrolijk en zingt alles meequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet de hele dag daar laten staan?
Tof mens!quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd, vrolijk en zingt alles mee
Klaar zitten met de rec knop om op het juiste moment in te drukken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vroeger van die bandjes met al mijn favo liedjes waar overal wel iemand doorheen zat te wauwelen, misschien dat ik me er daarom minder aan stoor.
Eighties all over...quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Klaar zitten met de rec knop om op het juiste moment in te drukken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |