abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6922990
Ik wil mn vriend verassen met een weekendje weg maar nu vroeg ik me af welke stad is leuker/gezelliger Antwerpen of Brussel qua winkeltjes/uitgaansgelegenheden/bezichtigen etc?
;)
pi_6923013
Best moelijke keuze, 't zijn allebei mooie steden. Brussel is wat mondainer dan Antwerpen. Ik zou eigenlijk toch wel voor Brussel gaan
(Grote markt, passage, kleine straatjes met restaurantjes, winkels (hele vage)) <-- maar goed, Antwerpen heeft daar ook wel weer alternatieven voor.
123
pi_6923041
Hmmm... persoonlijk heb ik liever Antwerpen, maar dat is mijn keuze.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6923052
Absoluut Antwerpen of anders Brugge. Brussel is zo saai, vind ik...
twee dochters
pi_6923515
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:49 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Absoluut Antwerpen of anders Brugge. Brussel is zo saai, vind ik...
Brussel .... in Antwerpen zit je nog steeds tussen de Nederlanders

Btw - Gent is ook erg de moeite waard

pi_6923577
Brugge of Gent ...
echt waar

Antwerpen en Brussel zijn verziekt, smerig en in zekere mate onveilig ...

pi_6926694
Antwerpen, ik ben een maandje geleden in Brussel geweest(terwijl we van plan waren om naar Antwerpen te gaan) maar daar was dus geen reet te beleven.Gezellig winkelen is er niet bij in Brussel
Veel plezier in Antwerpen !
  donderdag 21 november 2002 @ 18:13:59 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_6928900
Antwerpen!

Brussel vond ik tegenvallen....

pi_6929201
Ik ben het met de meerderheid eens (en niet omdat de meerderheid dat zegt, dit is wel mijn eigen mening!):

Antwerpen

pi_6929876
Heel erg moeilijk zeg.

Ik zou toch voor Antewerpen gaan, ook met kerst wat leuker, leukere stadkern. Ik vind bij Brussel ook veel dingen leuk maar die lijken allemaal verder van elkaar te liggen.

donderdag 21 november 2002 @ 19:15:25 #11
38887 Toeterdetoet
Wanneer wordt ik gebanned ?
pi_6930221
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:13 schreef realist_ik het volgende:
Brugge of Gent ...
echt waar

Ik ga binnenkort ook een paar dagen naar Belgie, ook naar Brugge en Brussel, iemand nog tips wat ik daar (vooral over Brugge weet ik niks) moet gaan doen ?
Ik ben een kloon van MaoTseTung. Vandaar die ondertitel.
  donderdag 21 november 2002 @ 21:29:36 #12
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_6932238
Ik ga morgen een weekendje weg naar Antwerpen en ik ga zeker een paar keer per jaar erheen om er te winkelen. Ik vind het een mooie en leuke stad en ik moet eerlijk zeggen dat ik Brussel maar 1 keer gezien heb en dat was lang geleden dus daar kan ik niet veel zinnigs over zeggen.

*Muurbloempje uitkijkt naar weekend

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_6932888
Vergeet Antwerpen. Vergeet Brussel. Vergeet zo snel mogelijk Brugge en Gent. Ga naar Hasselt. Dit is de hipste stad van het ogenblik in België. Fantastisch shoppingcentrum, bruisend uitgaansleven en de beste restaurants in Vlaanderen. De mensen zijn er ook een stuk vriendelijker dan in Brussel en zeker Antwerpen.
It's better to regret something you have done, than to regret something you haven't done.
  donderdag 21 november 2002 @ 22:03:43 #14
38887 Toeterdetoet
Wanneer wordt ik gebanned ?
pi_6933065
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:56 schreef Traveljunkie het volgende:
Ga naar Hasselt. Dit is de hipste stad van het ogenblik in België.
Stad ?!?!!? Kutgehucht man ! De mensen zijn er inderdaad wel aardig, maar over dat uitgaansleven en eten en winkelgebied mag je me toch meer vertellen hoor !
Ik ben een kloon van MaoTseTung. Vandaar die ondertitel.
pi_6933568
Als je er heen gaat om eens het nachtleven in te duiken dan zou ik gewoon naar een tent gaan waar ze geen allochtoontjes binnenlaten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 november 2002 @ 00:34:49 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6937167
Antwerpen... we hebben vroeger (2e en 3e klas middelbaar) schoolreises/excursies gehad naar allebei de steden, en Brussel zoog echt enorm...

Het is ondertussen al weer 6 jaar later, en ik weet nix over het nachtleven in beide steden...

Ik zal morgen of een andere keer mijn Brusselse huisgenootje eens informeren naar het uitgaan in Brussel ok?

Heb geduld

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_6941265
He dankjewel mensen had niet zoveel reacties verwacht
Ik heb zo'n vermoeden dat het Antwerpen gaat worden

Nog een vraagje (ja, ik blijf bezig) ik had via weekendjeweg.nl leuke aanbiedingen gezien maar weet iemand of dat dat een betrouwbare organisatie is?

;)
pi_7078385
Ik heb net voor mij en mn vriendje 2 hotelnachtjes geboekt via internet -> weekendjeweg.nl. Ook in Antwerpen.. Met mijn moerders airmiles hebben we leuke korting gekregen, E 85, voor twee personen, twee nachtjes. Je kan trouwens ook even op www.weekendcompany.nl kijken, daar heb ik al eens geboekt, is zeer betrouwbaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Juweel op 01-12-2002 16:19]

pi_7174689
Ik ben toevallig vorige week nog in Brussel geweest en ik vond het er fantastisch! De grote markt is echt een aanrader er zit daar een cafeetje waar ze de beste warme chocolademelk van de wereld serveren!! De winkels zitten inderdaad wel wat verspreid en je moet ook niet buiten het centrum komen, oude zooi daar allemaal, maar ik ga er zeker nog een keer terug!
Antwerpen is trouwens ook leuk maar zo "gewoontjes' en het stikt er van de Nederlanders.
pi_7210148
quote:
Nog een vraagje (ja, ik blijf bezig) ik had via weekendjeweg.nl leuke aanbiedingen gezien maar weet iemand of dat dat een betrouwbare organisatie is?
Toevallig via die site vanochtend voor volgend weekend een weekendje Antqwerpen geboekt. Hebben al eerder via hen weekendje Ameland geboekt en daar was niks op aan te merken. Betalen doe je pas in hotel bij aankomst, dus geen angst of er iets mis gaat met je creditcard gegevens.
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_7212530
Gent!

of anders Brussel

pi_7212548
Gent of Brugge... echt super mooie steden! Brussel en Antwerpen is leuk als je wilt winkelen... ga je voor de romantiek? Dan naar Gent of Brugge...
...
pi_7212566
Brussel/Brugge dus...
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:15:34 #24
15602 MaoTseTung
"The Chairman"
pi_7244876
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:40 schreef Poepoog het volgende:
Brussel/Brugge dus...
Brugge is het lelijkste, touristische kutgehucht wat ik in me leven heb gezien.
[b]Rood, roder, roodst.[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 december 2002 @ 14:19:58 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7244985
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:13 schreef realist_ik het volgende:
Brugge of Gent ...
echt waar

Mee eens (Ant & Br zijn niet bepaald mijn favoriete steden; ben laatst nog een week voor m'n werk in Brussel geweest en vond er eerlijk gezegd niet veel aan).

Van Brugge en Gent is de eerste toeristischer en de tweede gezelliger.

Maar goed, afhankelijk van met wie je bent is iedere stad wel leuk

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 december 2002 @ 14:21:37 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7245021
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:56 schreef Traveljunkie het volgende:
Ga naar Hasselt. Dit is de hipste stad van het ogenblik in België.
Redelijk goede verhalen over gehoord, heowel een redelijk 'gehucht'gehalte. Vond trouwens Leuven een van de leukste steden in België.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7285970
ik ga binnenkort naar Brugge, iemand nog wat tips voor restaurantjes?
Stop rockin' the boat.
pi_7288690
Jaaa we gaan naar Antwerpen! 18-20 januari
;)
pi_7292373
quote:
Op donderdag 12 december 2002 12:26 schreef Ms_Furious het volgende:
Jaaa we gaan naar Antwerpen! 18-20 januari
ikke 4,5,6 januari
Stop rockin' the boat.
pi_7452855
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 14:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Mee eens (Ant & Br zijn niet bepaald mijn favoriete steden; ben laatst nog een week voor m'n werk in Brussel geweest en vond er eerlijk gezegd niet veel aan).

Van Brugge en Gent is de eerste toeristischer en de tweede gezelliger.

Maar goed, afhankelijk van met wie je bent is iedere stad wel leuk

Die hele hype die er dit jaar heerste rond Brugge vind/vond ik echt heel erg overdreven.
Het is niet veel meer dan een uit de kluiten gewassen dorp.
Gent vind ik veel leuker als Brugge, en ook Antwerpen is in principe gezelliger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7477789
Gent. Definitely.
"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_7498935
Brussel of Antwerpen? Wat een gemakkelijke keuze!!

Antwerpen natuurlijk!!!

En vergeet geen bezoekje te brengen aan de mega-bioscoop Metropolis:

pi_7499005
Dit stond trouwens onlangs te lezen op de BBC-website:
quote:
BBC-News 30/08/2002
Antwerp - According to the American magazine Newsweek, Antwerp is one of the eight "coolest" cities in the world. Large cities like Paris, London and New York are making way for newcomers like Antwerp and small university towns like Austin, Texas on the magazine's list of the world's most creative cities. Newsweek reports that the city's strong points are fashion, architecture, and the high concentrations of film directors, designers and photographers.
pi_12829088
Ik ben heel vaak in Antwerpen geweest, maar uiteindelijk vind ik Brussel toch net ietsies leuker... meer te beleven, bezoeken en langer rond te slenteren.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_12830500
Ik ben een Bruggeling, en vind Brussel heel tof, vooral rond het St. Gorkisplein zijn er heel leuke bars en eettentjes. Antwerpen is ook gezellig, maar zit vol Nederlanders, en Antwerpenaren hebben een "dikke nek" mentaliteit.
Brugge zit vol met Japanse en Amerikaanse toeristen, en heeft een heel beperkt nachtleven. Beste kroegen zijn; 'l Estaminet, De Republiek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')