quote:Brussel .... in Antwerpen zit je nog steeds tussen de Nederlanders
Op donderdag 21 november 2002 13:49 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Absoluut Antwerpen of anders Brugge. Brussel is zo saai, vind ik...
Btw - Gent is ook erg de moeite waard
Antwerpen en Brussel zijn verziekt, smerig en in zekere mate onveilig ...
Antwerpen
Ik zou toch voor Antewerpen gaan, ook met kerst wat leuker, leukere stadkern. Ik vind bij Brussel ook veel dingen leuk maar die lijken allemaal verder van elkaar te liggen.
quote:Ik ga binnenkort ook een paar dagen naar Belgie, ook naar Brugge en Brussel, iemand nog tips wat ik daar (vooral over Brugge weet ik niks) moet gaan doen ?
Op donderdag 21 november 2002 14:13 schreef realist_ik het volgende:
Brugge of Gent ...
echt waarAntwerpen en Brussel zijn verziekt, smerig en in zekere mate onveilig ...
*Muurbloempje uitkijkt naar weekend
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:56 schreef Traveljunkie het volgende:
Ga naar Hasselt. Dit is de hipste stad van het ogenblik in België.
Het is ondertussen al weer 6 jaar later, en ik weet nix over het nachtleven in beide steden...
Ik zal morgen of een andere keer mijn Brusselse huisgenootje eens informeren naar het uitgaan in Brussel ok?
Heb geduld
Nog een vraagje (ja, ik blijf bezig) ik had via weekendjeweg.nl leuke aanbiedingen gezien maar weet iemand of dat dat een betrouwbare organisatie is?
[Dit bericht is gewijzigd door Juweel op 01-12-2002 16:19]
quote:Toevallig via die site vanochtend voor volgend weekend een weekendje Antqwerpen geboekt. Hebben al eerder via hen weekendje Ameland geboekt en daar was niks op aan te merken. Betalen doe je pas in hotel bij aankomst, dus geen angst of er iets mis gaat met je creditcard gegevens.
Nog een vraagje (ja, ik blijf bezig) ik had via weekendjeweg.nl leuke aanbiedingen gezien maar weet iemand of dat dat een betrouwbare organisatie is?
quote:Brugge is het lelijkste, touristische kutgehucht wat ik in me leven heb gezien.
Op zondag 8 december 2002 19:40 schreef Poepoog het volgende:
Brussel/Brugge dus...
quote:Mee eens (Ant & Br zijn niet bepaald mijn favoriete steden; ben laatst nog een week voor m'n werk in Brussel geweest en vond er eerlijk gezegd niet veel aan).
Op donderdag 21 november 2002 14:13 schreef realist_ik het volgende:
Brugge of Gent ...
echt waarAntwerpen en Brussel zijn verziekt, smerig en in zekere mate onveilig ...
Van Brugge en Gent is de eerste toeristischer en de tweede gezelliger.
Maar goed, afhankelijk van met wie je bent is iedere stad wel leuk
quote:Redelijk goede verhalen over gehoord, heowel een redelijk 'gehucht'gehalte. Vond trouwens Leuven een van de leukste steden in België.
Op donderdag 21 november 2002 21:56 schreef Traveljunkie het volgende:
Ga naar Hasselt. Dit is de hipste stad van het ogenblik in België.
quote:ikke 4,5,6 januari
Op donderdag 12 december 2002 12:26 schreef Ms_Furious het volgende:
Jaaa we gaan naar Antwerpen! 18-20 januari
quote:Die hele hype die er dit jaar heerste rond Brugge vind/vond ik echt heel erg overdreven.
Op dinsdag 10 december 2002 14:19 schreef Doc het volgende:[..]
Mee eens (Ant & Br zijn niet bepaald mijn favoriete steden; ben laatst nog een week voor m'n werk in Brussel geweest en vond er eerlijk gezegd niet veel aan).
Van Brugge en Gent is de eerste toeristischer en de tweede gezelliger.
Maar goed, afhankelijk van met wie je bent is iedere stad wel leuk
Antwerpen natuurlijk!!!
En vergeet geen bezoekje te brengen aan de mega-bioscoop Metropolis:
quote:
BBC-News 30/08/2002
Antwerp - According to the American magazine Newsweek, Antwerp is one of the eight "coolest" cities in the world. Large cities like Paris, London and New York are making way for newcomers like Antwerp and small university towns like Austin, Texas on the magazine's list of the world's most creative cities. Newsweek reports that the city's strong points are fashion, architecture, and the high concentrations of film directors, designers and photographers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |