Dan zijn we wel gelijk van Marco Borsato en Dotan af.quote:
Ik ben aan het aandikken voor de aankomende horrorwinter.quote:
Als mijn moeder had gestemd, had al die huisvrouwen muziek niet op haar lijstje gestaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik had het over alle huisvrouwen muziek eigenlijk...
Ik stikte als kleine jongen bijna in een Venco Muntdropje. Sindsdien huivert mijn moeder voor elke dag dat ik een muntdropje eet bij mijn oma.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Vlaamse frieten waren reusachtig.
Helemaal hip, te gek. Cool.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef Sfeermaker het volgende:
So ey , "de top 2000 is aan". Wat vind jij van de slogan?
Als je het hoort, klopt het wel he?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef Sfeermaker het volgende:
So ey , "de top 2000 is aan". Wat vind jij van de slogan?
Eens. Yquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit moet stoppen mensen, het gaat gewoon te ver. Het maakt mij niets uit hoeveel mensen het goed vinden, dit heeft geen bestaansrecht in de Top 2000. Kappen met die shit.
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik was per ongeluk weer afgevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het aandikken voor de aankomende horrorwinter.
Dat is niet aardig. Er zijn uitzonderingen die regel bevestigen.quote:
Het reguliere Radio 2 publiek moet ook tevreden gehouden worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens. Y
En pak je meteen het lijstje van Blof er ook bij?
tis geen elfstedentocht , denk ik danquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je het hoort, klopt het wel he?!
Neem jij de honneurs waar bij de eerste helft van Stoke - MUFC? Ik heb nog familieverplichtingen. Al kan ieder gezond mens de Louis-express missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen als het erin staat
Daarbij heeft iedereen recht op een beetje wansmaak en dat hoort ook in de T2k.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. Er zijn uitzonderingen die regel bevestigen.Kijk maar naar de vrouwen in dit topic.
Eens, maar het mag best een onsje minder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het reguliere Radio 2 publiek moet ook tevreden gehouden worden.
Welke dan? Wie stemt er niet op Simply Red, Paul de Leeuw, Coldplay, Blof, Marco B, Claudia of John Mayer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. Er zijn uitzonderingen die regel bevestigen.Kijk maar naar de vrouwen in dit topic.
True.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij heeft iedereen recht op een beetje wansmaak en dat hoort ook in de T2k.
Deze hele dag staat in het teken van Louis voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem jij de honneurs waar bij de eerste helft van Stoke - MUFC? Ik heb nog familieverplichtingen. Al kan ieder gezond mens de Louis-express missen als kiespijn.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke dan? Wie stemt er niet op Simply Red, Paul de Leeuw, Coldplay, Blof, Marco B, Claudia of John Mayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |