Als jij de Top 2000 wil trollen door er een matig liedje met een hoop sentiment erin te krijgen omdat je niet houdt van 60's plaatjes dan is het wel humor, denk ik...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan je de grap er wel van in zien?
Die ouwe lullen kunnen er gewoon niet tegen dat ze niet meer meedoenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
En straks zeuren omdat we aan het chatten zijn tijdens de vierendertigste symphonie van Bach
Ik verziek niet, ik vind het vervelend dat je door middel van zo'n kleuterinitatief opeens een nummer in de Top 2000 gaat krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt omdat sommige mensen het nodig vinden om het altijd voor anderen te verzieken![]()
Dan weet je dat je Glennis Grace even op moet gaan zettenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef Timo20 het volgende:
Het #Top2000 gevoel in huize Ritzen-Jansen: de Pokemon theme wordt luidkeels meegezongen door vriendinlief
ik hoor el zelf ook bij. nooit een seconde van gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je meuk überhaupt kon bekijken...
Dat kan niet. Echt niet. Wel opteer ik voor de Dragonball Z tunequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:24 schreef peaceman het volgende:
Deze klinkt toch best goed na die draak van net.
Goed gegoogeldquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wisten jullie dat dit nummer over een high school shooting gaat
Fietsze!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef Fretwork het volgende:
Koffie op, tijd om te sporten. Hopelijk mis ik niks leuks.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verziek niet, ik vind het vervelend dat je door middel van zo'n kleuterinitatief opeens een nummer in de Top 2000 gaat krijgen.
We gaan toch ook niet opeens op Henk de Haan en zijn WK-lied 2014 stemmen zodat hij op 1 belandt?
Digimon > Pokemon, maar die themesong was wel nog kutterquote:
Blijkbaar vinden genoeg mensen dat het in de top2000 hoort dus stop met zeurenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verziek niet, ik vind het vervelend dat je door middel van zo'n kleuterinitatief opeens een nummer in de Top 2000 gaat krijgen.
We gaan toch ook niet opeens op Henk de Haan en zijn WK-lied 2014 stemmen zodat hij op 1 belandt?
En laten we eerlijk zijn : We zien liever Pokemon dan Claudia op nummer 4.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die ouwe lullen kunnen er gewoon niet tegen dat ze niet meer meedoen
Nee met gewichten smijten, fietsen komt morgen. Maar thanksquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Digimon > Pokemon, maar die themesong was wel nog kutter
Ik vond beide geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Digimon > Pokemon, maar die themesong was wel nog kutter
Stijngodquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn : We zien liever Pokemon dan Claudia op nummer 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |