SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
quote:Zonder Tina
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
Tina Turner is helaas een van de artiesten waarvan m'n nekharen overeind gaan staan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op zo'n manier?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Koen66 het volgende:
Tina Turner is helaas een van de artiesten waarvan m'n nekharen overeind gaan staan![]()
![]()
Wat een onsmakelijk plaatje
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
zo ongeveerquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Op zo'n manier?
[ afbeelding ]
D'r nummers met Ike trek ik nog wel redelijk, maar de solo nummers nauwelijks. Valse krassende kraai
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ohja diequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:38 schreef Keselo het volgende:
Oh deze ken ik van dat youtube filmpje bij die bruiloft. Origineel nog nooit gehoord.![]()
![]()
Een soort Dochters van Marco Borsato, maar dan 20 jaar eerder en uit de USA.quote:My friends all drive horses![]()
Ach, dit is een lief liedje
Echt een nummer voor tussen 4 en 5 's nachts.
Ik ben niet echt bekend met het oevre van Borsato.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een soort Dochters van Marco Borsato, maar dan 20 jaar eerder en uit de USA.![]()
Het nummer past bij je profilepicquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef Jane het volgende:
Echt een nummer voor tussen 4 en 5 's nachts.![]()
![]()
Uhmm, heel verstandig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met het oevre van Borsato.
Houden zo.My friends all drive horses![]()
11 jaar verschil, ietsie minderquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een soort Dochters van Marco Borsato, maar dan 20 jaar eerder en uit de USA.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lief liedje. Die jongen in dat rood zwarte houthakkers blousje mag er ook zijn trouwens zeg![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Fair enough.quote:
Het is een liedje waar papa's om moeten huilen als ze de avond voordat hun dochter gaat trouwen een paar glazen whiskey op hebben.My friends all drive horses![]()
Ja, deze wel helemaal he? En Davy afkappen.
Spreek wat inquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef Jane het volgende:
Ja, deze wel helemaal he? En Davy afkappen.![]()
![]()
Waar valt dat café te bekijken, of ben je erquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mens in dat café heeft de smaak te pakken![]()
![]()
![]()
NPO Culturaquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waar valt dat café te bekijken, of ben je er![]()
Begin er niet aan, maar Ziggo kanaal 222.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waar valt dat café te bekijken, of ben je erMy friends all drive horses![]()
999 doet het ook hierquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Begin er niet aan, maar Ziggo kanaal 222.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Frits Spits wilde even met de knoppen spelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef Jane het volgende:
Ja, deze wel helemaal he? En Davy afkappen.![]()
Dezequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef houdjemond het volgende:
Lief liedje. Die jongen in dat rood zwarte houthakkers blousje mag er ook zijn trouwens zeg![]()
![]()
Best te pruimen nu iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef Keselo het volgende:
We sluiten het uur in ieder geval mooi af
's Nachts zijn er opeens wel leuke vrouwen in het café. Zou tijd worden.My friends all drive horses![]()
Ik vind het sowieso heerlijk poppetjes kijken.. ene gaat helemaal los om half 11 in de ochtend aan het bier, andere zit nu krantjes te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
's Nachts zijn er opeens wel leuke vrouwen in het café. Zou tijd worden.
-Scorpion_17![]()
Vraag me sowieso af wat je daar op kerstdag zou doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef Keselo het volgende:
Het top 2000 café staat werkelijk op #1 van plekken die ik nooit wil bezoeken, wat een trieste zooi![]()
Ik wil er JUIST een keer heen, tis praktisch om de hoek, maar kan nu niet wegens omstandigheden, wie weet volgend jaar ff een uurtje lachen daar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef Keselo het volgende:
Het top 2000 café staat werkelijk op #1 van plekken die ik nooit wil bezoeken, wat een trieste zooi
-Scorpion_17![]()
Het was eerste kerstdag, geen andere horeca gelegenheid is open.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
's Nachts zijn er opeens wel leuke vrouwen in het café. Zou tijd worden.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso heerlijk poppetjes kijken.. ene gaat helemaal los om half 11 in de ochtend aan het bier, andere zit nu krantjes te lezen.Leuker dan SR, betere muziek sowieso
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef Keselo het volgende:
Ik zou overigens perfect tussen passen, maar dat terzijde.
My friends all drive horses![]()
ik keek dit jaar ongeveer 10 minuten SR.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:53 schreef Impressme het volgende:
[..]Leuker dan SR, betere muziek sowieso
Was genoeg
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Net zoiets als een IKEA restaurantquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef Keselo het volgende:
Het top 2000 café staat werkelijk op #1 van plekken die ik nooit wil bezoeken, wat een trieste zooi![]()
SR vind ik op hun eigen manier weer leuk maar heeft een hele andere insteek natuurlijk, dit kan bij wijze van je kroeg op de hoek zijn met inderdaad goede muziekquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:53 schreef Impressme het volgende:
[..]Leuker dan SR, betere muziek sowieso
-Scorpion_17![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Net zoiets als een IKEA restaurantNiets mis mee
![]()
Yep morgen open tot 06.00 meen ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:53 schreef Childofthe90s het volgende:
Over vijf minuten sluit het café, niet?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wat een overgang jezus![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik iets langerquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik keek dit jaar ongeveer 10 minuten SR.
Was genoegHeeft ook zo zijn charme, maar dit is meer mijn smaak
Wat is SRquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik iets langerHeeft ook zo zijn charme, maar dit is meer mijn smaak
![]()
Oh, ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En z'n wolven-nightwish shirt?![]()
![]()
Nu twijfel ik ook.. we hebben het over de kerstmuts met die 3 punten he?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een vrouw wasT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je spelt fantastisch verkeerd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het volgende uur begint weer teleurstellend.![]()
Ja, die narachtigequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu twijfel ik ook.. we hebben het over de kerstmus met die 2 punten he?![]()
ik heb gewoon niks met SRquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik iets langerHeeft ook zo zijn charme, maar dit is meer mijn smaak
Ben er niet rouwig om dat er minder gecashed is dit jaar.
Wordt eens tijd om een goed doel te kiezen dat wat dichter bij de mensen staat, ipv die niche doelen als de mama's van Zuid-Afrika enzoSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jaren geleden in dat café geweest, hartstikke leuk. Echte kroegsfeer.
Vorig jaar geweest, gillend weggerend van de treurigheid.
Families uit de provincie die uitgerust met koelboxen vol boterhammen een dagje aapjes kwamen kijken in die gekke Randstad. Echt.
Ach 7.5 miljoen is toch nog mooi, ieder zijn ding gelukkig, stond voor het eerst weer in de top 5 met m'n posts hier dus dat maakt het ook een stuk leukerquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gewoon niks met SRBen er niet rouwig om dat er minder gecashed is dit jaar.
Wordt eens tijd om een goed doel te kiezen dat wat dichter bij de mensen staat, ipv die niche doelen als de mama's van Zuid-Afrika enzo
-Scorpion_17![]()
Hilversummie is geen Randstadquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef Jane het volgende:
Families uit de provincie die uitgerust met koelboxen vol boterhammen een dagje aapjes kwamen kijken in die gekke Randstad. Echt.![]()
Zal ook met die asielzoekers zooi te maken gehad hebben. Of al gegeven of nu een dikke vinger naar dat gedoe.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gewoon niks met SRBen er niet rouwig om dat er minder gecashed is dit jaar.
Wordt eens tijd om een goed doel te kiezen dat wat dichter bij de mensen staat, ipv die niche doelen als de mama's van Zuid-Afrika enzoYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Cafe wordt leeg geveegd.. dag rare kerstmuts en dag knappe man in je blokjesshirtje
-Scorpion_17![]()
Lijkt me ook niet vreemd, dagje media park/beeld en geluid en een uurtje top 2000 cafe.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef Jane het volgende:
Families uit de provincie die uitgerust met koelboxen vol boterhammen een dagje aapjes kwamen kijken in die gekke Randstad. Echt.![]()
Of in de vissoepquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef Evertjan het volgende:
Goudvis zal wel gesneuveld zijn op het gourmetstel
-Scorpion_17![]()
Ik ben een Amsterdammer, maar toch is zelfs voor mij Hilversum gewoon de Randstad hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, provinciestadje
of NL-ers vinden dat er in Europa al ellende genoeg isquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal ook met die asielzoekers zooi te maken gehad hebben. Of al gegeven of nu een dikke vinger naar dat gedoe.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hilverdorp noem ik gewoon 't Gooi. Woon precies tussen Amsterdam en Hilversum inquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer, maar toch is zelfs voor mij Hilversum gewoon de Randstad hoor.
-Scorpion_17![]()
Waarvan is die UI van u ook al weer?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer, maar toch is zelfs voor mij Hilversum gewoon de Randstad hoor.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer, maar toch is zelfs voor mij Hilversum gewoon de Randstad hoor.![]()
Ik vind deze tofquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vraag me af wat Bruno tegenwoordig van deze kots denkt.
-Scorpion_17![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef Keselo het volgende:
Shit ik dacht dat er nog reclame kwam, gelijk Bruno Mars uit mijn speakers.Hard voor je
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hilverdorp noem ik gewoon 't Gooi. Woon precies tussen Amsterdam en Hilversum inGokje..quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hilverdorp noem ik gewoon 't Gooi. Woon precies tussen Amsterdam en Hilversum in
Weesp?My friends all drive horses![]()
Geen Bruno Twix?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef Keselo het volgende:
Shit ik dacht dat er nog reclame kwam, gelijk Bruno Mars uit mijn speakers.![]()
quote:door voor de koelkast!
Hoe weet jij dat?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ben een Amsterdammer woonachtig in het Gooi, dus ik weet er alles van. Tussen A'dam en Utrecht, dus de Randstad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hilverdorp noem ik gewoon 't Gooi. Woon precies tussen Amsterdam en Hilversum in
Bruno Mars is gewoon een schatjequote:
Gooise Meren toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer woonachtig in het Gooi, dus ik weet er alles van. Tussen A'dam en Utrecht, dus de Randstad.![]()
Al die Amsterdammersquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer woonachtig in het Gooi, dus ik weet er alles van. Tussen A'dam en Utrecht, dus de Randstad.![]()
![]()
Van nummer 849 van dit jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waarvan is die UI van u ook al weer?
Mag van mij ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer woonachtig in het Gooi, dus ik weet er alles van. Tussen A'dam en Utrecht, dus de Randstad.
-Scorpion_17![]()
Ik zit iets te vaak in de auto...quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]door voor de koelkast!
Hoe weet jij dat?My friends all drive horses![]()
doen ze rap iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:06 schreef Keselo het volgende:
Pand vakkundig geëvacueerd, puik werk Radio 2!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh ja! Ik ben er nog niet aan gewend.quote:
Zwaaien dan de volgende keerquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit iets te vaak in de auto...
-Scorpion_17![]()
Officieel pas vanaf 1 januari,dus je hebt nog vijf dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ben er nog niet aan gewend.![]()
Ben niet echt Anouk-fan maar deze vind ik wel erg goed. Lekker melancholisch.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ooh wacht die stomme fusie.. sorry tis laat.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik zie dit jaar ook voor het eerst beveiligers rond lopenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:06 schreef Keselo het volgende:
Pand vakkundig geëvacueerd, puik werk Radio 2!![]()
Zo, weer thuis. Net de slechtste zombiefilm ooit gekeken. Heb meteen de eerste van mn stemlijstje gemistDat wist ik ook niet!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:07 schreef Keselo het volgende:
Nooit geweten dat dit Anouk was haha.![]()
![]()
Dan woon je zeker in een woonbootquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooh wacht die stomme fusie.. sorry tis laat.![]()
![]()
Tof, zal aan je denken en terugzwaaien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom er morgen weer langs, richting ouders!
Zal zwaaien doen!
Ontopic.. mweh.. triest gezicht dat lege hok.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Welke heb je gemist?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, weer thuis. Net de slechtste zombiefilm ooit gekeken. Heb meteen de eerste van mn stemlijstje gemist
[..]
Dat wist ik ook niet!![]()
Haha nee, dat dan weer niet. Maar is hier zoveel gedoe over geweest om uiteindelijk bijna niksquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dan woon je zeker in een woonboot
-Scorpion_17![]()
Dat was een uur of 6 geleden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oasis - Champagne SupernovaMy friends all drive horses![]()
Daar zijn we in NL goed inquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha nee, dat dan weer niet. Maar is hier zoveel gedoe over geweest om uiteindelijk bijna niks
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kwart over 10 ofzo? Was net thuis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was een uur of 6 geleden?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Alweer 2:11, ik zou na de Rolling Stones gaan slapen![]()
Tot morgenavond maar weer! Succes met morgen doorkomen![]()
![]()
![]()
Absoluut, helemaal hier met die kneuterige stadjes en dorpjes die helemaal in paniek waren (Muiden vooralquote:)
-Scorpion_17![]()
Ik probeer elk jaar Complainte Pour Ste. Catherine mee te pikken, maar die ga ik morgenavond tussen 19.00 en 20.00 uur zeker missen.
Ach ja...Lying awake, wondering if there is a Dog...
Slaap zequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef Childofthe90s het volgende:
![]()
Tot morgen, fijne 2de kerstdag!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef Childofthe90s het volgende:
![]()
-Scorpion_17![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was een uur of 6 geleden?Naja, daar waar ik was stond de top 2000 niet op
![]()
![]()
Muidenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Absoluut, helemaal hier met die kneuterige stadjes en dorpjes die helemaal in paniek waren (Muiden vooral)
Ik rij er regelmatig
langs
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef Childofthe90s het volgende:
Mooi nummer.
De 'New York, New York' van deze eeuw.
Mooi eerbetoon aan de stad!My friends all drive horses![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:17 schreef Keselo het volgende:
Het is allemaal redelijk matig de komende paar uur, tijd om te slapen.
Fijne 2e kerstdag allen.![]()
Zijn er hier trivia mensen?
Ik zoek een band uit de jaren 60/70 waarbij de naam een referentie heeft naar een braam.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
poehpoeh da's een lastigequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek een band uit de jaren 60/70 waarbij de naam een referentie heeft naar een braam.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was iets met brummel (fonetisch) en erg goed volgens iemand, maar ik kan er natuurlijk niet op komen.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jemig.. iets met blackberry?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek een band uit de jaren 60/70 waarbij de naam een referentie heeft naar een braam.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
The Beau Brummels?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was iets met brummel (fonetisch) en erg goed volgens iemand, maar ik kan er natuurlijk niet op komen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Dat roept de vriend van m'n ma ook netquote:
-Scorpion_17![]()
Ik denk dat dat het is!quote:
Thanks even kijken zo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dus "klinkt als"?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was iets met brummel (fonetisch) en erg goed volgens iemand, maar ik kan er natuurlijk niet op komen.You know, you come from nothing
Aha.....zegt me niksquote:
Neil Diamond, lekkere guilty pleasure van me dat je er bent!
Van wat fruit bij het eten op het feitje dat een braam ook wel een brummel genoemd wordt en zo op laugh laugh uitkomen
Moest even zoeken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Waarom guilty pleasure?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef Jane het volgende:
Neil Diamond, lekkere guilty pleasure van me dat je er bent!Dit is toch gewoon fijn!
![]()
Ja, je hebt gelijk hoor. Ik vind het ook gewoon mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom guilty pleasure?Dit is toch gewoon fijn!
Past wel bij Dire Straitsquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef Jane het volgende:
Neil Diamond, lekkere guilty pleasure van me dat je er bent!![]()
Gewoon goed maar niet voor standaard.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Koen, ken jij George Formby nog?
Dat is ook een held, maar jaren 30 geloof ik, dus al oud.
* Rafeiro zoekt nu even een verstopplek
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:37 schreef Rafeiro het volgende:
Koen, ken jij George Formby nog?
Dat is ook een held, maar jaren 30 geloof ik, dus al oud.
* Rafeiro zoekt nu even een verstopplek![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Samen met o.a. Stef Bos, drs. P., Herman van Veen en nog enig ander een held der Nederlandstalige zang.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nu Keane, over twee nummers Pet Shop Boys.
Ze hebben Radiohead wel tussen twee slechte nummers gestopt zeg.![]()
Stef vind ik persoonlijk ietsje minder, maar het is een stuk beter dan de nieuwerwetse Nederlandse muziek.. God ik klink oudquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Samen met o.a. Stef Bos, drs. P., Herman van Veen en nog enig ander een held der Nederlandstalige zang.
-Scorpion_17![]()
Ik laat me verrassen door de lijst, dus denk elke keer "ah na deze ga ik echt naar bed" en dan komt er weer een goede plaat..quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:41 schreef BillDauterive het volgende:
Nu Keane, over twee nummers Pet Shop Boys.
Ze hebben Radiohead wel tussen twee slechte nummers gestopt zeg.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
jij klinkt oudquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stef vind ik persoonlijk ietsje minder, maar het is een stuk beter dan de nieuwerwetse Nederlandse muziek.. God ik klink oud
ik ben oud
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ook een dertiger?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stef vind ik persoonlijk ietsje minder, maar het is een stuk beter dan de nieuwerwetse Nederlandse muziek.. God ik klink oud
Ik heb een uitvaart meegemaakt waarbij een nummer van Stef Bof zo goed paste dat hij voor mij altijd respect verdient door dat ene nummer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dan spoil ik het dus?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen door de lijst, dus denk elke keer "ah na deze ga ik echt naar bed" en dan komt er weer een goede plaat..Ik heb mijn laatste nummer voor vandaag al bepaald (nummer 1758). Morgen staat de wekker op 10.15, maar dan is het eerste nummer wat ik hoor dat Pokémon lied. Misschien maar een kwartier eerder wakker worden, dan mis ik dEUS niet. Dat is een betere manier om wakker te worden
![]()
![]()
Neeeee, komt wel steeds sneller in zicht maar ben "pas" 26.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook een dertiger?
Ik heb een uitvaart meegemaakt waarbij een nummer van Stef Bof zo goed paste dat hij voor mij altijd respect verdient door dat ene nummer.
Hmm heftig verhaal, maar dat is ook het mooie en de kracht van muziek en daarom waardeert iedereen dit ook zo denk ik.
-Scorpion_17![]()
Oh nee ik zie het niet als spoilen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan spoil ik het dus?Ik heb mijn laatste nummer voor vandaag al bepaald (nummer 1758). Morgen staat de wekker op 10.15, maar dan is het eerste nummer wat ik hoor dat Pokémon lied. Misschien maar een kwartier eerder wakker worden, dan mis ik dEUS niet. Dat is een betere manier om wakker te worden
maar de vriend van m'n mams had vanavond de lijst erbij en stond de hele tijd op want dit nummer moest harder en een andere moest op mute, heb hard gelachen daarom.
Ik vind het gewoon leuk, de mix en vooral een hele hoop "oh ja die had je ook nog" momentjes
-Scorpion_17![]()
Hè, hè.... eindelijk de JUISTE versie van Go West.
(De voorgaande jaren werd een obscure versie uit 1992 gedraaid, in plaats van de daadwerkelijke singleversie uit 1993)
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2015 02:50:11 ]![]()
Jezelf gewoon 25 plus noemen, werkt primaquote:
-Scorpion_17![]()
26quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neeeee, komt wel steeds sneller in zicht maar ben "pas" 26.
Hmm heftig verhaal, maar dat is ook het mooie en de kracht van muziek en daarom waardeert iedereen dit ook zo denk ik.O, mèn. Complimenten voor je username, ik moet steeds lachen
Jij bent hier gewoon voor wakker gebleven hè?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
(De voorgaande jaren werd een obscure versie uit 1992 gedraaid, in plaats van de daadwerkelijke singleversie uit 1993)Ik moest al aan je denken toen ik Pet Shop Boys zag.
![]()
It is silent at the other side?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
(De voorgaande jaren werd een obscure versie uit 1992 gedraaid, in plaats van de daadwerkelijke singleversie uit 1993)
-Scorpion_17![]()
Met meerdere mensen is de top 2000 altijd leukquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh nee ik zie het niet als spoilen hoormaar de vriend van m'n mams had vanavond de lijst erbij en stond de hele tijd op want dit nummer moest harder en een andere moest op mute, heb hard gelachen daarom.
Ik vind het gewoon leuk, de mix en vooral een hele hoop "oh ja die had je ook nog" momentjesVooral als je dan ook nog op tv kijkt en de meest rare figuren ziet dansen. Mooi.
![]()
Ja. Ik ga zo ook slapen en ik ga dit jaar verder ook geen Top 2000 luisteren; ik geloof het allemaal wel. Ik wilde alleen even weten of ze de juiste versie van Go West zouden draaien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent hier gewoon voor wakker gebleven hè?Ik moest al aan je denken toen ik Pet Shop Boys zag.
Dat is het geval.![]()
Ja dat is wel een succesnummer, was het zat na 100x "naam al in gebruik" dus ik tikte heel onschuldig houd je mond en tikte het tegelijkertijd in en zo geschieddequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
26O, mèn. Complimenten voor je username, ik moet steeds lachen
-Scorpion_17![]()
Partypooperquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ik ga zo ook slapen en ik ga dit jaar verder ook geen Top 2000 luisteren; ik geloof het allemaal wel. Ik wilde alleen even weten of ze de juiste versie van Go West zouden draaien.
Dat is het geval.You know, you come from nothing
NB: voor de haters: de Pet Shop Boys hadden met deze cover een internationale hit. Het origineel van de Village People was beduidend minder succesvol. Het nummer wordt nog steeds in voetbalstadions gezongen. Dan heb je - denk ik - iets goed gedaan.
Tot ziens maar weer.![]()
![]()
Vermaak me alleen op de bank ook prima ( al te lang eigenlijk) maar ik vind het poppetjes kijken stiekem nog het mooiste ja, wat een figuren zitten ertussenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met meerdere mensen is de top 2000 altijd leukVooral als je dan ook nog op tv kijkt en de meest rare figuren ziet dansen. Mooi.
-Scorpion_17![]()
Zeker, heb je wel degelijk iets bereikt als het zo lang mee blijft gaan!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
NB: voor de haters: de Pet Shop Boys hadden met deze cover een internationale hit. Het origineel van de Village People was beduidend minder succesvol. Het nummer wordt nog steeds in voetbalstadions gezongen. Dan heb je - denk ik - iets goed gedaan.
Tot ziens maar weer.
Slaap lekker en fijne dagen nog![]()
-Scorpion_17![]()
Zo'n leeg café is dan wel jammerquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vermaak me alleen op de bank ook prima ( al te lang eigenlijk) maar ik vind het poppetjes kijken stiekem nog het mooiste ja, wat een figuren zitten ertussen
Slaap ze Elfletterig!![]()
Morgen open tot 06.00quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo'n leeg café is dan wel jammer
Slaap ze Elfletterig!
-Scorpion_17![]()
Waarom ben jij in godsnaam alleen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vermaak me alleen op de bank ook prima ( al te lang eigenlijk) maar ik vind het poppetjes kijken stiekem nog het mooiste ja, wat een figuren zitten ertussenYou know, you come from nothing
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Waarom ben jij in godsnaam alleen?
-Scorpion_17![]()
Ok 26 kan nog primaquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neeeee, komt wel steeds sneller in zicht maar ben "pas" 26.
Hmm heftig verhaal, maar dat is ook het mooie en de kracht van muziek en daarom waardeert iedereen dit ook zo denk ik.
Ik heb in een spelletje Bakkushouwe als naam, lol.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Je bent hartstikke leuk en je wil niet alleen zijn. Toch?quote:You know, you come from nothing
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ok 26 kan nog prima
Ik heb in een spelletje Bakkushouwe als naam, lol.ook een mooie!
-Scorpion_17![]()
Neequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?Is dat nieuw dit jaar?
ik las verkeerd
http://www.beeldengeluid.nl/Top2000T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
UB40 is sowiesoquote:
Het is pas te laat als je slapen gaat op het moment dat je alweer elders had moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:58 schreef Koen66 het volgende:
Damn, 3:00 alweer
En ik wilde niet te laat naar bedYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Drie uur is ook laat als om zeven uur je kinderen wakker worden (als je gelukt hebt)My friends all drive horses![]()
Niet helemaal de plek hiervoor maar de meeste slapen toch en ik ben goed geworden in een heel lang verhaal kort ;quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:56 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent hartstikke leuk en je wil niet alleen zijn. Toch?
Ben afgelopen jaar chronisch ziek geworden en dat heeft nogal wat "vrienden" gekost, vriendlief van 3 jaar wou niet hierheen verhuizen en vond de afstand toch teveel en heeft nu een vriendin die nog verder woont![]()
Maar ben niet eenzaam hoorweet nu wat ik aan mensen heb, en anders heb ik mijn katten en jullie nog :p.
-Scorpion_17![]()
Oudere kinderen nemenquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:00 schreef PippenScottie het volgende:
Drie uur is ook laat als om zeven uur je kinderen wakker worden (als je gelukt hebt)
Met Chrissie Hynde waren ze ook heel goed te pruimen.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Dikke ruzie in de straat, even andere aapjes kijken
-Scorpion_17![]()
Ik heb geduld... Over een jaar of vijf redden ze zich allebei wel een betje s ochtends.quote:My friends all drive horses![]()
Als je dat als probleem ziet moet je celibaat blijven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:00 schreef PippenScottie het volgende:
Drie uur is ook laat als om zeven uur je kinderen wakker worden (als je gelukt hebt)
Een kind kies of neem je niet, maar neem de verantwoordelijkheid wel. Al in het voren.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dit soort dagen heb je veel aan de top2000. Als ik geen vriendin en kind had en werkte zou ik ook alleen maar tv kijken....quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet helemaal de plek hiervoor maar de meeste slapen toch en ik ben goed geworden in een heel lang verhaal kort ;
Ben afgelopen jaar chronisch ziek geworden en dat heeft nogal wat "vrienden" gekost, vriendlief van 3 jaar wou niet hierheen verhuizen en vond de afstand toch teveel en heeft nu een vriendin die nog verder woont![]()
Maar ben niet eenzaam hoorweet nu wat ik aan mensen heb, en anders heb ik mijn katten en jullie nog :p.
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet helemaal de plek hiervoor maar de meeste slapen toch en ik ben goed geworden in een heel lang verhaal kort ;
Maak je geen zorgen. Ik sta er zeven uur wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je dat als probleem ziet moet je celibaat blijven.
Een kind kies of neem je niet, maar neem de verantwoordelijkheid wel. Al in het voren.
Ga wel direct koffie zetten.
Da's kutquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar je blijft positief
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Joh, dat je je verantwoordelijkheid ergens voor neemt wil niet zeggen dat je niet alsnog even mag klagen, toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je dat als probleem ziet moet je celibaat blijven.
Een kind kies of neem je niet, maar neem de verantwoordelijkheid wel. Al in het voren.
Tevens -purist.![]()
Was ook niet naar bedoeld trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik sta er zeven uur wel.
Ga wel direct koffie zetten.
Ik ben heel bewust single, zou soms wel anders willen, maar ik vind niet dat ik een kind an zou kunnen nu.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb er van 10 en van 12. Zolang ze geen ruzie maken doen ze hun ding wel 's ochtends en heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb geduld... Over een jaar of vijf redden ze zich allebei wel een betje s ochtends.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ook dat. is waar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Joh, dat je je verantwoordelijkheid ergens voor neemt wil niet zeggen dat je niet alsnog even mag klagen, toch?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Heb 112 gebeld ben ff weg.. liggen er al 2 op straat
-Scorpion_17![]()
Alles went. Zelfs niet meer uitslapen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was ook niet naar bedoeld trouwens.
Ik ben heel bewust single, zou soms wel anders willen, maar ik vind niet dat ik een kind an zou kunnen nu.
wuuuutquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:09 schreef houdjemond het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neefjes en nichtjes zijn gewoon veel toffer en makkelijker, paar uur gek maken en zelf naar huis gaan.
Damn.. Merry Christm...quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:09 schreef houdjemond het volgende:
Vechtpartij met 20 man en een hoop gekanker.quote:
Ik spring er niet tussen met m'n 1
58 maar zit even helemaal te shaken
-Scorpion_17![]()
jemigquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vechtpartij met 20 man en een hoop gekanker.
wel vaker zoiets daar?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sterkte dan maarquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Woon je in een (druk) stadscentrum, of in de Schilderswijk ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tevens -purist.![]()
Nee nooit.. ja wel eens een paar lallende gastjes uit de kroeg maar niet zo heftig.quote:
No way dat ik naar beneden ga om ff te checken.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hele rustige buurtquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Woon je in een (druk) stadscentrum, of in de Schilderswijk ofzodaarom schrok ik ook zo denk ik.
-Scorpion_17![]()
Snap ik. Gewoon maar even binnen blijven en de politie haar werk laten doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele rustige buurtdaarom schrok ik ook zo denk ik.
Tevens -purist.![]()
Oquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele rustige buurtdaarom schrok ik ook zo denk ik.
Ander onderwerp dan maar, straks krijg ik nog notes wegens topicvervuiling
-Scorpion_17![]()
gebeurt dat hier zo snel?quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:14 schreef houdjemond het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:14 schreef houdjemond het volgende:
Ander onderwerp dan maar, straks krijg ik nog notes wegens topicvervuilingIk denk niet dat iemand zich er zo druk over maakt, dat krijg je in dit soort 'live'-reeksen...quote:Tevens -purist.![]()
Je bent al gerapporteerd inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:14 schreef houdjemond het volgende:
Je leidt af van alle andere mooie dingen die hier gebeuren. En van de Cats...
Ik ga morgen een dagboek kopen, beloofd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent al gerapporteerd inderdaad.
Je leidt af van alle andere mooie dingen die hier gebeuren. En van de Cats...
-Scorpion_17![]()
ik post wel regelmatig in Radio'49, ook MUZ tegenwoordig. Wel paar keer gezien dat er wat minder offtopic gekletst moest wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. De MUZ en FES mods zijn wel tofSame shit, different day
SC hopper present![]()
Posten we deze even snel vol?quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post wel regelmatig in Radio'49, ook MUZ tegenwoordig. Wel paar keer gezien dat er wat minder offtopic gekletst moest worden
-Scorpion_17![]()
dat moet snel kunnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Posten we deze even snel vol?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
houdjemond vraagt nu zelf of we ontopic kunnen posten, dus we corrigeren onszelfquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post wel regelmatig in Radio'49, ook MUZ tegenwoordig. Wel paar keer gezien dat er wat minder offtopic gekletst moest wordenIk denk ook niet dat ze dit teruglezen en zo wel, dan vinden ze het ook wel goed. Het is kerst hè
Oe, Tonight Tonight. Na dit liedje ga ik naar bed. Heerlijke afsluiter.![]()
Kefkefquote:
Degene met de grootste bekken en trappen waren meteen weg, maar er gaan er gezellig een paar mee.. meiden hysterisch janken.. en wat lelijke woorden naar oom agent, kreeg een terugkoppeling, was 21 keer voor gebeldquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:20 schreef PippenScottie het volgende:
Is er nog iets te doen voor de plisie?
-Scorpion_17![]()
zo danquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Degene met de grootste bekken en trappen waren meteen weg, maar er gaan er gezellig een paar mee.. meiden hysterisch janken.. en wat lelijke woorden naar oom agent, kreeg een terugkoppeling, was 21 keer voor gebeld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben niet zo'n tutje dat voor alles gaat bellen, dus heb goed gehandeld denk ik maarquote:
-Scorpion_17![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tof
Knuffelbaar
Doe de politie de groeten.denk niet dat ze dat nu waarderen als ik dat uit het raam roep.
-Scorpion_17![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]denk niet dat ze dat nu waarderen als ik dat uit het raam roep.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
21 telefoontjes. Dat is netjes..quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Degene met de grootste bekken en trappen waren meteen weg, maar er gaan er gezellig een paar mee.. meiden hysterisch janken.. en wat lelijke woorden naar oom agent, kreeg een terugkoppeling, was 21 keer voor gebeld
Zit half Weesp stiekem top 2000 te luisteren?My friends all drive horses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |