Guus komt telkens hier hatenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
maar jullie moeten niet zo haten op guus
neh, zonder de diepgaande haat jegens guus hier zou hij zich hier ook best vermaken denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komt wel weer als Guus vrij komt, mits die gans niet als kerstdiner opgediend is.
iedere keer dat ik keek begon er hier iemand over guus of klb, voordat hij hier kwamquote:
Nog nooit gepostquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar sommige hebben ook lopen kutten toen in klbcs
De avond ploeg is ook best leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, iedereen is in principe gewoon chill, al heb ik meer met de avondploeg over t algemeen
Ik ben hier ook 90% van de tijd niet nuchter, mis genoegquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
keek begon er hier iemand over guus of klb, voordat hij hier kwam
de hand in eigen
Had je toch mooi een hoer van kunnen betalenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Godverdomme weer zin om te blackjacken, maar vorige nacht ook al 60 euro verloren
joh de klb sc bestaat enkel uit users die maar wat lopen te kutten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar sommige hebben ook lopen kutten toen in klbcs
FUCK MAN ..... wat d oeeej manquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Godverdomme weer zin om te blackjacken, maar vorige nacht ook al 60 euro verloren
Hoerenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Had je toch mooi een hoer van kunnen betalen
Ik heb dat afgeraden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh de klb sc bestaat enkel uit users die maar wat lopen te kutten.
"jullie" zijn steeds enorm anti-klb, zoals sneeuw-leeuw die per se een topic van klb sc wil kapen om de '5 geerdjes voor je topic' shit onder de aandacht te brengen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh de klb sc bestaat enkel uit users die maar wat lopen te kutten.
"jullie" zijn steeds enorm anti-klb, zoals sneeuw-leeuw die per se een topic van klb sc wil kapen om de '5 geerdjes voor je topic' shit onder de aandacht te brengen.
Dat sws.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zonder de diepgaande haat jegens guus hier zou hij zich hier ook best vermaken denk ik
t verschilt allemaal vrij weinig van de klb sc
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
De avond ploeg is ook best leuk.
Hermann en WCH
Ach kan het lijen, heb de keer daarvoor mooi 500 binnen gehaaldquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FUCK MAN ..... wat d oeeej man
Goed, jij postte het plaatje iig als eerste in "onze" SC.quote:
WE GAAN WEL NIET OVER POLITIEK PRATEN FUCK MAN... GEEN POLITIEK IN CAFE GEERD ZUIPEN EN MUIL HOUDEN.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws.
maar Guus is ook een felle.
Ook hij kan zn draai hier wel vinden.
Tenslotte ik zit niet bij het anti Guus clubje.
Zelfs Geerd zelf niet.
OM het WOORD te verspreiden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed, jij postte het plaatje iig als eerste in "onze" SC.
Alleen als ze loyaliteit en trouw aan Geerd zweren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
Ik stem voor vrede tussen de Geerd SC en de KLB SC!
we moeten gewoon allemaal wat meer lobi tonenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws.
maar Guus is ook een felle.
Ook hij kan zn draai hier wel vinden.
Tenslotte ik zit niet bij het anti Guus clubje.
Zelfs Geerd zelf niet.
Geerd is het hier vast mee eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
Neuk hem suf, verdiend die jongen gewoon!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mwiahahaha wij hebben DR ontvoerd
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
May the lobi be with youquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
we moeten gewoon allemaal wat meer lobi tonen
Hij doet zn cam niet aanquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuk hem suf, verdiend die jongen gewoon!
Kwam door Guus volgens mij, ik weet het niet precies viel ergens halverwege die "rel" binnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap die ''rivaliteit'' in eerste instantie al niet
dat kwam ook vooral vanuit deze reeksquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap die ''rivaliteit'' in eerste instantie al niet
nee, voor zover ik weet is paus daarmee begonnen omdat ie niet geaccepteerd werdquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Kwam door Guus volgens mij, ik weet het niet precies viel ergens halverwege die "rel" binnen
Als KLB ambassadeur stem ik daarmee inquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als KLB ambassadeur stem ik daarmee in
Paus, ook zo'n relnicht. Daarom staat hij als Judas in de OPquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, voor zover ik weet is paus daarmee begonnen omdat ie niet geaccepteerd werd
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
Ik vind dat deze reeks een anthem verdiend! Ik stem voor deze!
Deze manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |