Nieuwe nummers? Ja, ik ook genoeg.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dan ken ik nog wel wat slechtere nummers die er eerst uit mogen..
Ten eerste, dan hebben we Frans in de lijst, dat hoeft echt nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Lekker in de lijst staan omdat je fans afgeknald zijn.
Is ook een manier, hopen dat Bauer deze tactiek volgend jaar ook toepast
Slecht nieuws, ik zal nog wel vaker terugkomenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga ergens anders zitten chagrijnen gek
Ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nieuwe nummers? Ja, ik ook genoeg.
Maar ik ben gewoon voorstander van een grens van vijf jaar.
Maar goed, laten we nu het is zoals het is maar gewoon genieten van de nummers die we wel goed vinden.
Ben bang dat ze dan alleen maar gaat stijgenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds geen afscheid genomen van haar?
Ik kies voor Death Metal, Death en Opeth vind ik wel fijn. Of At the Gates.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Eagles of Death Metal dan heb ik liever de Eagles.
Ik vind dat 'heb je even voor mij' best in de lijst mag. Cultquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ten eerste, dan hebben we Frans in de lijst, dat hoeft echt niet
Ten tweede, fans van Bauer zijn wellicht wat simpel, maar ze doen geen vlieg kwaad
Haha mooi verwoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef PippenScottie het volgende:
Eigenlijk een overbodige flutcover dit.
Er zijn hier dus users die een enorme hekel hebben aan TWOD. Kan jij dat begrijpen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Verdomme, War On Drugs gemist. Even de boel kort en klein slaan.
En Danny zich maar afvragen waarom het stiller wordt op FOKquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slecht nieuws, ik zal nog wel vaker terugkomen
Ze heeft Too much love will kill you gecovered. Hoor het af en toe op Q. Ik wil dan heel hard gaan huilen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben we nog steeds geen afscheid genomen van haar?
Staverman hadden ze door de achterdeur moeten duwen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef MarijeH het volgende:
Oja Jan Willem draait nu. Jammer dat hij uit de middag verdwijnt. Hij is een van mijn favo radio 2 dj's
Daar doet Brian niet May, verwerpelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft Too much love will kill you gecovered. Hoor het af en toe op Q. Ik wil dan heel hard gaan huilen.
Jan Roos?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staverman hadden ze door de achterdeur moeten duwen.
Maar misschien kies ik hem nu boven Roos.
Haha, ohja vooral dat inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En onenigheid over coldplay volgens mij ook
De muziek vind ik niet erg maar het gaat meer om het geschreeuw. Daar hou ik niet zo van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kies voor Death Metal, Death en Opeth vind ik wel fijn. Of At the Gates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |