JW is sympathiek iddquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef laxus13 het volgende:
Jan Willem
Na Ekdom mijn favoriete DJ
Ok.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:07 schreef Stickertje het volgende:
war on drugs mogen er wat mij betreft uit..
Ongepast. Niet grappig. Bah.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Lekker in de lijst staan omdat je fans afgeknald zijn.
Is ook een manier, hopen dat Bauer deze tactiek volgend jaar ook toepast
Gastquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Wel een goed liedje, matige cover.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ditNiet echt een goed liedje.
Ga ergens anders zitten chagrijnen gekquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Tja dan ken ik nog wel wat slechtere nummers die er eerst uit mogen..quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Grutsk het volgende:
Jan Willem is heel fijn, ja.
Hoe goed ik Red Eyes ook vond, ik vind dat zulke nummers nu nog niet in de top horen. Ik wil genieten van oude nummers.
Doet toch ook niets af aan t feit dat t voor jou n mooie dag was? Laat je niets opleggen door mensen van buiten die vinden dat je er wat van moet vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
13 november was voor mij persoonlijk een hele mooie dag omdat ik toen afstudeerde.. maar toen wist ik nog niet wat er ging gebeuren.
Neeeee nee neeeeeeeequote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
he verdorie, dan mis je straks glennis grace
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet toch ook niets af aan t feit dat t voor jou n mooie dag was? Laat je niets opleggen door mensen van buiten die vinden dat je er wat van moet vinden.
Verdommequote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hotel California vind ik beter van ze..
Zeg jij nou wat hij moet denken?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet toch ook niets af aan t feit dat t voor jou n mooie dag was? Laat je niets opleggen door mensen van buiten die vinden dat je er wat van moet vinden.
Hebben we nog steeds geen afscheid genomen van haar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
he verdorie, dan mis je straks glennis grace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |