Mohammed Ali deed dit eens, maar die deed dit helemaal zelf, nam de beste man mee aan z'n zijde, herstelde z'n leven enigszins en had zelf geen beschadigde reputatie te herstellen. Erdogan zit in z'n auto, geeft z'n staf de opdracht en die handelen doen daar wat. Maar ik wil de nazorg nog weleens zien "mocht" dit echt zijn. Ik denk niet dat men deze man een doel in z'n leven geeft. De koran stelt dat zelfmoord een zonde is, misschien is het daarom wel te doen.. maar ook dat betwijfel ik.
Als je achter de schermen kijkt is het een egoistische puinzooi bij z'n partij. Een goede vriendin werkt met autistische kinderen en moet bijna alles zelf met de andere leerkrachten bekostigen, budget is er nauwelijks. Heeft met de groep leerkrachten zelf maar wat spullen aangeschaft. AKP-onderwijs adviseur komt langs om te kijken of er wat meer geld bij kan. Vraagt of de kinderen in God geloven of zo kunnen worden onderwezen dat ze erin gaan geloven, m'n vriendin zegt "Nee, en waarschijnlijk is dat onmogelijk". En de inspecteur verlaat met een 'jammer dan' de school. Autisten zijn atheisten en voor atheisten is geen plaats.
En zo is heel Turkije onder de motorkap gewoon zo lek als een zeef.
Maar Erdo's PR doet het goed..
[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 26-12-2015 21:08:25 ]