Je moet voor nageslacht zorgen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:03 schreef brillenmeisje het volgende:
Vandaag is bij ons "gezellig" familie op bezoek. Ze hebben geen interesse in mij, mijn studie en de boeken die ik lees. Het enige wat ze willen weten is mijn liefdesleven, waarom ik geen vriend heb en of ik iemand op het oog heb. Daar ben ik niet mee bezig en dat interesseert mij ook niet. Na dit aangegeven te hebben is er amper een woord tegen mij gezegd. Na het toetje ben ik naar mijn kamer gegaan om te lezen. Blijkbaar ben ik nu dus een ongezellig kut wijf. Negeer mij dan ook niet, dan was ik gebleven. Val toch dood allemaal.
Zou ik voor kunnen zorgen, minus HIV dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Neem volgend jaar een punker met piercings, kistjes, een hanekam en HIV mee.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zou ik voor kunnen zorgen, minus HIV dan.
Hommoquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
terechte klacht
boeken > sex
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:26 schreef Geerd het volgende:
Ik zou je brilletje wel even volspuiten hoor
Waarom nodig je zulke mensen uit?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:03 schreef brillenmeisje het volgende:
Vandaag is bij ons "gezellig" familie op bezoek. Ze hebben geen interesse in mij, mijn studie en de boeken die ik lees. Het enige wat ze willen weten is mijn liefdesleven, waarom ik geen vriend heb en of ik iemand op het oog heb. Daar ben ik niet mee bezig en dat interesseert mij ook niet. Na dit aangegeven te hebben is er amper een woord tegen mij gezegd. Na het toetje ben ik naar mijn kamer gegaan om te lezen. Blijkbaar ben ik nu dus een ongezellig kut wijf. Negeer mij dan ook niet, dan was ik gebleven. Val toch dood allemaal.
Ze hebben wel interesse in je. Ze vragen naar je liefdeleven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:03 schreef brillenmeisje het volgende:
Dit bevestigt alleen maar mijn beeld van jou. Saai kutwijf!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:03 schreef brillenmeisje het volgende:
Dat heeft mijn moeder gedaan. Vanavond moeten we uiteten met ander deel van familie. Ik blijf thuis, ik heb er geen zin in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom nodig je zulke mensen uit?
En als ik antwoord geef hoeven ze niet door te vragen, dan raak ik gefrustreerd ja. Waarom vragen ze niet naar mijn studie? Daar kan ik leuk over vertellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze hebben wel interesse in je. Ze vragen naar je liefdeleven.
Maar omdat je nogal gefrustreerd/arrogant* reageerde is men je maar gaan negeren.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Genoeg. Ik kreeg amper antwoord.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:03 schreef N.icka het volgende:
@ts, hoeveel belangstelling toonde jij naar de ander ?
Dit bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:10 schreef James_R het volgende:
Terechte klacht.
Op zich vind ik het helemaal niet zo erg als ze af en toe plagerig vragen van 'wanneer neem jij nu eens een vriendin mee' of 'ben je al afgestudeerd'?
Maar het gebrek aan oprechte interesse als tegenwicht tegen die flauwe opmerkingen ontbreekt een beetje. Kutte is dat mijn scriptiebegeleider tussen 5 en 10 januari met mijn eindcijfer komt, dus als dat nu gewoon 2 weken eerder was geweest, had ik in ieder geval kunnen zeggen dat ik ben afgestudeerd.
Een tante is op zich wel tof, en wenst je dan succes, komt een andere tante (die je de hele dag niet hebt gesproken) met een opmerking als ''Hahahaha, nou je kan na je studie altijd nog bij Albert Heijn aan de slag''![]()
Euhh, oke ja leuk, laten we snel weer naar huis gaan, en tot nooit meer ziens
Dat soort mensen zitten zelf al 20 jaar achter de kassa bij een bouwmarkt ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:10 schreef James_R het volgende:
Terechte klacht.
Op zich vind ik het helemaal niet zo erg als ze af en toe plagerig vragen van 'wanneer neem jij nu eens een vriendin mee' of 'ben je al afgestudeerd'?
Maar het gebrek aan oprechte interesse als tegenwicht tegen die flauwe opmerkingen ontbreekt een beetje. Kutte is dat mijn scriptiebegeleider tussen 5 en 10 januari met mijn eindcijfer komt, dus als dat nu gewoon 2 weken eerder was geweest, had ik in ieder geval kunnen zeggen dat ik ben afgestudeerd.
Een tante is op zich wel tof, en wenst je dan succes, komt een andere tante (die je de hele dag niet hebt gesproken) met een opmerking als ''Hahahaha, nou je kan na je studie altijd nog bij Albert Heijn aan de slag''![]()
Euhh, oke ja leuk, laten we snel weer naar huis gaan, en tot nooit meer ziens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |