Vanaf Len Rennie Len ging het misquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:05 schreef cafca het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen:
Acda en de Munnik hadden na 2 albums wel mogen stoppen
Deze is nieuw ja denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:05 schreef Homdeck het volgende:
nieuwe binnenkomer dit toch? mooi nummer, die eerste twee albums heb ik behoorlijk grijs gedraaid.
Ik vond die schoenmaker op het verkeerde feest al niets.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf Len Rennie Len ging het mis
Niet bijzonder maar wel te doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond die schoenmaker op het verkeerde feest al niets.
Goede vraag, goede vraag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Homdeck het volgende:
Die van Caro Emerald is echt zo'n 13 in een dozijn nietszeggend kutnummer. wie stemt daar in godsnaam op?
vermoedelijk dezelfde mensen die op blof, raccoon en Ge Reinders stemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Homdeck het volgende:
Die van Caro Emerald is echt zo'n 13 in een dozijn nietszeggend kutnummer. wie stemt daar in godsnaam op?
Deurdonderen is leukquote:
Vraag ik me ook af. Het is ook niet eens een hit geweest destijds.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Homdeck het volgende:
Ach ik vond die Jolink toch altijd een publieksgeil figuur...quote:
Ja echt ongelofelijk dat deze er nog NOOIT heeft ingestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:09 schreef zorro28 het volgende:
Werd wel eens tijd dat ze er in stonden
Lips Like Sugar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:10 schreef peaceman het volgende:
hoe heet dat andere bekende liedje ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |