Zou wel heel jammer zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het komt wel mooi uit zo allemaal overdag, maar volgend jaar zijn ze waarschijnlijk allemaal weg
Om te jankenquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn.
Vooral omdat het vervangen wordt door nog meer Rihanna, Coldplay en Blof. En Ronnie Flex uiteraard
Een voordeel: dit is er volgend jaar ook wel uit.quote:
Wij slaan niet, wij hebben medelijdenquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit een bijzonder leuke plaat
Jullie mogen niet slaan.
Ik zing mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Jullie mogen niet slaan.
Dan stemmen ze er wel weer iets anders kuts inquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Een voordeel: dit is er volgend jaar ook wel uit.
(Die kutmensen hebben een nogal kort geheugen)
Ik vind hem ook best vermakelijk.. En op een plek in de top 2000 waar hij thuis hoort.. Niet te hoogquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Jullie mogen niet slaan.
Okay, toch bijzonder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:48 schreef cafca het volgende:
[..]
De eerste lp werd indertijd tot de New wave gerekend. Stond ook Public Image, Ultravox en Undertones op, geloof ik.
Dat dacht ik van het nummer Mag Ik Dan Bij Jou ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Een voordeel: dit is er volgend jaar ook wel uit.
(Die kutmensen hebben een nogal kort geheugen)
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik van het nummer Mag Ik Dan Bij Jou ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |