Vanaf Len Rennie Len ging het misquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:05 schreef cafca het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen:
Acda en de Munnik hadden na 2 albums wel mogen stoppen

Deze is nieuw ja denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:05 schreef Homdeck het volgende:
nieuwe binnenkomer dit toch? mooi nummer, die eerste twee albums heb ik behoorlijk grijs gedraaid.

Ik vond die schoenmaker op het verkeerde feest al niets.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf Len Rennie Len ging het mis

Niet bijzonder maar wel te doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond die schoenmaker op het verkeerde feest al niets.

Goede vraag, goede vraag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Homdeck het volgende:
Die van Caro Emerald is echt zo'n 13 in een dozijn nietszeggend kutnummer. wie stemt daar in godsnaam op?

vermoedelijk dezelfde mensen die op blof, raccoon en Ge Reinders stemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Homdeck het volgende:
Die van Caro Emerald is echt zo'n 13 in een dozijn nietszeggend kutnummer. wie stemt daar in godsnaam op?

Deurdonderen is leukquote:

Vraag ik me ook af. Het is ook niet eens een hit geweest destijds.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Homdeck het volgende:

Ach ik vond die Jolink toch altijd een publieksgeil figuur...quote:

Ja echt ongelofelijk dat deze er nog NOOIT heeft ingestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:09 schreef zorro28 het volgende:
Werd wel eens tijd dat ze er in stonden

Lips Like Sugar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:10 schreef peaceman het volgende:
hoe heet dat andere bekende liedje ook alweer?

nee ik zie het nu. Riviera life wel zie ik, die is zo mogelijk nog kutter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Het is ook niet eens een hit geweest destijds.

Er zijn wel meer bekende liedjes hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:10 schreef peaceman het volgende:
hoe heet dat andere bekende liedje ook alweer?

wel nieuwe binnenkomer.quote:

Learning To Fly staat er ook niet in?quote:

Bart het slechtst, vooralsnogquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:13 schreef peaceman het volgende:
tijd voor een DJ review... wie was het beste en wie het slechtste?

1. Robquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:13 schreef peaceman het volgende:

heb ik te weinig voor geluisterd vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:13 schreef peaceman het volgende:

maar Bart had een handicap: Jetquote:

Maar ook 2 nummers eruit gevallenquote:

En Wouter ook wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:15 schreef Homdeck het volgende:
straks komt roodbeen, samen met stenders toch wel mijn favoriet.

ja maar nu had ie een excuus.quote:

Precies. Dat was al lang bekend.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:15 schreef D. het volgende:
En idd, Rob het beste, maar dat was vanzelfsprekend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |