Bij de fenix food factory? Staat op me lijstje, na las palmas al hoor ik daar verschillende verhalen over.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar loop bij NY de brug over het Deliplein op en bij de Matroos en het meisje kun je je culihartje ophalen
Ik zou hem boven Las Palmas zetten :pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Bij de fenix food factory? Staat op me lijstje na las palmas al hoor ik daar verschillende verhalen over.
Negatieve ervaring met las palmas?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou hem boven Las Palmas zetten :p
Geen ervaring met Las Palmas, maar de verhalen die ik hoor zijn niet positief. Over de Matroos hoor ik alleen maar positieve verhalen en heb ik zelf een aantal keer heerlijk gegeten. Ik kom er steeds supervrolijk vandaan. (Kan ook door het wijnarrangement komen...)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Negatieve ervaring met las palmas?![]()
![]()
Ja dat is wel een probleem, als ik naar matroos ga dan moet ik de brug over met alle risicoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen ervaring met Las Palmas, maar de verhalen die ik hoor zijn niet positief. Over de Matroos hoor ik alleen maar positieve verhalen en heb ik zelf een aantal keer heerlijk gegeten. Ik kom er steeds supervrolijk vandaan. (Kan ook door het wijnarrangement komen...)
Wij hadden er ook wat gemengde gevoelens over tijdens ons bezoek vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:50 schreef Iwanius het volgende:
De Jong
Raampoortstraat 38
3032 AH Rotterdam
-knip-
Volgens mij zit Iwanius weer ergens in het buitenland.quote:
En als al dat zo is, waarom is dat dan zo grappig?quote:
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de hoeveelheid geld die Iwanius en consorten uitgeven, voor de gemiddelde mens totaal onvoorstelbaar is hè? Of ga je zo veel met andere rijke mensen om, dat je bent vergeten dat er ook normale (i.e. niet-rijke) mensen bestaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En als al dat zo is, waarom is dat dan zo grappig?
Nou en? Ik vind het niet zo onvoorstelbaar. En ja, ik ga veel met rijke mensen om. En ik weet dat er ook heel veel niet-miljonairs bestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:32 schreef sirdanilot het volgende:
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de hoeveelheid geld die Iwanius en consorten uitgeven, voor de gemiddelde mens totaal onvoorstelbaar is hè? Of ga je zo veel met andere rijke mensen om, dat je bent vergeten dat er ook normale (i.e. niet-rijke) mensen bestaan?
Ik gun hem deze levensstijl van harte zonder daarbij te hoeven vermelden dat ik het ook niet elke dag zou kunnen uitgeven.quote:Van een gemiddelde Iwanius maaltijd kan ik bijvoorbeeld een week leven hier. Nu mag iwanius natuurlijk volledig zelf betalen waar hij z'n geld aan uit geeft, dat is het punt niet, maar liefst wel een beetje begrip dat deze levensstijl niet 'normaal' is, maar dat mensen met deze levensstijl tot een zeer kleine minderheid behoren die dit zich kunnen veroorloven.
Ik heb dan ook geen kritiek op zijn levensstijl. Ik heb kritiek op het hebben van oogkleppen, i.e. niet beseffen dat die manier van leven eigenlijk zeer zeldzaam is, dat maar een kleine percentage van de mensen zo leeft. En dat de meeste mensen het dus raar zullen vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou en? Ik vind het niet zo onvoorstelbaar. En ja, ik ga veel met rijke mensen om. En ik weet dat er ook heel veel niet-miljonairs bestaan.
[..]
Ik gun hem deze levensstijl van harte zonder daarbij te hoeven vermelden dat ik het ook niet elke dag zou kunnen uitgeven.
Als je het wilt kan je gewoon lekker naar de lokale fastfood boer blijven gaan, maar kritiek hebben op de levensstijl van een ander die blijkbaar beter in z'n slappe was zit vind ik een beetje moraalridderig.
Daarom heeft ook niet iedereen zijn eigen topicreeksquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dan ook geen kritiek op zijn levensstijl. Ik heb kritiek op het hebben van oogkleppen, i.e. niet beseffen dat die manier van leven eigenlijk zeer zeldzaam is, dat maar een kleine percentage van de mensen zo leeft. En dat de meeste mensen het dus raar zullen vinden.
Ik praat altijd namens mijzelf en niet namens de 'meeste mensen'. En jij weet ook niet wat de 'meeste mensen' ervan vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dan ook geen kritiek op zijn levensstijl. Ik heb kritiek op het hebben van oogkleppen, i.e. niet beseffen dat die manier van leven eigenlijk zeer zeldzaam is, dat maar een kleine percentage van de mensen zo leeft. En dat de meeste mensen het dus raar zullen vinden.
Maar wie zegt dan dat hij dat niet beseft of weet dat het zeer zeldzaam is? Moet hij zich elke keer verontschuldigen als hij weer ergens lekker heeft gegeten. Verontschuldig jij je elke keer voor de nog armere mensen als je een keer op een vakantie gaat die zij niet kunnen betalen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef sirdanilot het volgende:
Jij bent ook ''een van de rijken (niet zo rijk als Iwanius, maar wel boven modaal), dus nee jij weet inderdaad niet wat de meeste mensen ervan vinden. Jij hebt ook oogkleppen op dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik praat altijd namens mijzelf en niet namens de 'meeste mensen'. En jij weet ook niet wat de 'meeste mensen' ervan vinden.
Nee, maar ik ga ook geen rare vragen lopen stellen als iemand zich erover uitlaat dat de levensstijl eigenlijk absurd is (wat hierboven werd gedaan dmv de 'die iwanius moet een miljonair zijn joh haha comment). Want in feite is het normaal dat mensen zo reageren,, omdat de levensstijl inderdaad absurd is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wie zegt dan dat hij dat niet beseft of weet dat het zeer zeldzaam is? Moet hij zich elke keer verontschuldigen als hij weer ergens lekker heeft gegeten. Verontschuldig jij je elke keer voor de nog armere mensen als je een keer op een vakantie gaat die zij niet kunnen betalen?
Moet deze discussie nu echt hier? Open er anders even een apart topic over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jij bent ook ''een van de rijken (niet zo rijk als Iwanius, maar wel boven modaal), dus nee jij weet inderdaad niet wat de meeste mensen ervan vinden. Jij hebt ook oogkleppen op dus.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef sirdanilot het volgende:
Jij bent ook ''een van de rijken (niet zo rijk als Iwanius, maar wel boven modaal), dus nee jij weet inderdaad niet wat de meeste mensen ervan vinden. Jij hebt ook oogkleppen op dus.
Lijkt mij inderdaad wel een goede zaak voordat je nog meer onzin uit gaat kramen.quote:
Dat verklaart toch deels ook het succes van dit topic? En ook niks mis mee? Ik denk in ieder geval niet dat ik vanaf nu ook drie keer in de week bij FG kan eten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nogmaals: waar zie je dat Iwanius of iemand anders het niet begrijpt of snapt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef sirdanilot het volgende:
Nogmaals: het gaat mij niet om de levensstijl an sich. Leven en laten leven.
Het gaat om het niet begrijpen dat dit geen normale levensstijl is. Om het niet begrijpen dat andere mensen het niet snappen, zo veel geld uit geven.
Ik laat het daarbij.
Ik zie dat nergens en ik vind het een goed idee het hierbij te laten. Deze discussie is ook al eerder gevoerd en hoort gewoon niet thuis in dit topic. We wachten hier gewoon tot Iwanius weer wat mooie restaurantrecensies komt plaatsen; want daar is dit topic voor bedoelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:00 schreef golfer het volgende:
Nogmaals: waar zie je dat Iwanius of iemand anders het niet begrijpt of snapt?
Maar het is toch ook normaal. Ik vind het doodnormaal dat mensen die het geld er voor hebben dat uitgeven, aan wat ze maar willen. Ik ben daar zelf niet een van, ik heb het niet. Maar dat maakt het niet minder normaal dat een ander dat wel doet. Daarvoor hoeft er toch niet een topic disclaimer te komen: let op: dit is niet de standaard.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogmaals: waar zie je dat Iwanius of iemand anders het niet begrijpt of snapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:31 schreef golfer het volgende:
Volgens mij zit Iwanius weer ergens in het buitenland.
Syrië?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vanaf het dakterras van ons hotel.Rara waar zitten wij (land)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |