Ik zou zeggen... vertel....quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:42 schreef Dven het volgende:
Doet me denken aan mijn stinksokken toen we met het gezin op reis naar Parijs waren
Hold me love mequote:Op vrijdag 25 december 2015 18:42 schreef Dven het volgende:
Doet me denken aan mijn stinksokken toen we met het gezin op reis naar Parijs waren
Ik heb ze niet gemist, maar ja ik ben ook niet geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
Nog steeds jammer dat The War On Drugs dit jaar niet op Lowlands kwam, ook al kondigden ze zelf aan van wel
Geniale muziekquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:46 schreef Stickertje het volgende:
Deze band ken ik niet, en zo te horen mis ik niet veel
Omdat dit nummer zo nietszeggend is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige mensen in dat café zitten echt verveeld te kijken. Wat doe je daar dan???
Zeggen dat je er geweest bentquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige mensen in dat café zitten echt verveeld te kijken. Wat doe je daar dan???
Ik zal zo eens kijken als ik thuis ben, aapjes kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet alleen bij dit nummer hoor. Ik heb het even in de gaten gehouden.
Er zitten er ook een paar ( vooral jongeren ) die de hele tijd naar hun telefoon kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heerlijk.. Nu een aapje in een vest van Groningen die met zijn armen omhoog staat te zwaaien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken als ik thuis ben, aapjes kijken.
Dat zou Twan ook doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zitten er ook een paar ( vooral jongeren ) die de hele tijd naar hun telefoon kijken
Ik weet dat ik de woede van mexi (en jou) op de hals haal met mijn anti-war on drugs posts. Is dat dan een peace on drugs post?quote:
Home Alone schijnt leuk te zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik overweeg om maar even een kerstfilm te gaan kijken.
Welke?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik overweeg om maar even een kerstfilm te gaan kijken.
Nu ik dit hoor word ik ook blakequote:
Basje beetje opdraaienquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:53 schreef Tortugal het volgende:
Limit to your Love moet je op een goede geluidsinstallatie luisteren.
Straks komt Bad Santa op tvquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Christmas for Hope. Die was gisteren op Net5 en heb ik opgenomen.
Heee, een naamgebijnanootquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Christmas for Hope. Die was gisteren op Net5 en heb ik opgenomen.
Ja dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Zorro doen maar die was al bezet
Etenstijd is altijd rustig hier op eerste kerstdag, mag het, vijf jaar geleden zat je nu aan 8 topics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |