Nee, een stel autisten die zichzelf ook 'anonymous' willen noemen had gedreigd alle gameserrvers lam te leggen. Ook PS4 en XBLquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:49 schreef Baas_bas het volgende:
komt dat niet gewoon door al die aanbiedingen? volgens mij hebben ze met kerst altijd dat alles mega goedkoop is
misschien willen ze dat we deze kerst meer bij familie zijn ipv videospelletjes te spelenquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:51 schreef Xetran het volgende:
Ik dacht al dat 't aan mij lag.
[..]
Nee, een stel autisten die zichzelf ook 'anonymous' willen noemen had gedreigd alle gameserrvers lam te leggen. Ook PS4 en XBL
LizardSquad on ya foreheadquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee, een stel autisten die zichzelf ook 'anonymous' willen noemen had gedreigd alle gameserrvers lam te leggen. Ook PS4 en XBL
Ja, want dat soort gastjes zijn inderdaad van het type dat dol is op menselijk contact.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
misschien willen ze dat we deze kerst meer bij familie zijn ipv videospelletjes te spelen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niets mis mee nu ze refunds doen.
Binnen 14 dagen en met maximaal 2 uur speeltijd kun je je geld terugvragen.quote:
Nice. Ga dat dan doen voor gta5. Gekocht in de sale maar het is toch geen spel voor mij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen en met maximaal 2 uur speeltijd kun je je geld terugvragen.
Ja joh? Zit lekker uit te buiken,En ga zo naar huis toe want ik heb mn games al ge pre-download aangezien ik dit kon verwachten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja stelletje klootzakken, omdat je ze wil 'waarschuwen' voor echte aanvallen.
Kies dan toch geen klote kerstmis man, ik had me lekker erop verheugd lekker wat te gaan gamen, en mis nu mijn gratis kaarten zo krijg ik de badge nooit compleet. VIEZE KLOOTZAKKEN!
Misschien wil ik zelf wel bepalen of ik aan een christelijk schansfeest wil meedoen of niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
misschien willen ze dat we deze kerst meer bij familie zijn ipv videospelletjes te spelen
Wat voor badge?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja stelletje klootzakken, omdat je ze wil 'waarschuwen' voor echte aanvallen.
Kies dan toch geen klote kerstmis man, ik had me lekker erop verheugd lekker wat te gaan gamen, en mis nu mijn gratis kaarten zo krijg ik de badge nooit compleet. VIEZE KLOOTZAKKEN!
Tenminste geen last van kutperformance omdat de resolutie 1080p is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:37 schreef sinadOH het volgende:
Haha hier met PSN nergens last van. PC 'masterrace'.
Klopt. Heb ik helemaal geen last van op ps4.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Tenminste geen last van kutperformance omdat de resolutie 1080p is.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:21 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik helemaal geen last van op ps4.
Elke drie maanden 400 euro of meer betalen voor de laatste nieuwe videokaart.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:37 schreef Nobu het volgende:
Blijkbaar krijgen mensen nu ook toegang tot random accounts, inclusief betalingsgegevens. Als dit een waarschuwing zou moeten zijn ben ik benieuwd wat een echte aanval zou zijn.
In april/mei 2011 ging PSN 23 dagen offline na een grootschalige hack waarbij gegevens van 77 miljoen gebruikers lektenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:37 schreef sinadOH het volgende:
Haha hier met PSN nergens last van. PC 'masterrace'.
In 2001 vlogen twee vliegtuigen het WTC in waardoor een paar duizend mensen omkwamen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In april/mei 2011 ging PSN 23 dagen offline na een grootschalige hack waarbij gegevens van 77 miljoen gebruikers lekten
Ik heb ook een ps4 en ik weet heus wel wat het aan kan. Als je meer dan 30fps wil krijg je ongelofelijke lelijke spellen zoals Black Ops 3.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:21 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik helemaal geen last van op ps4.
Elke drie maanden 400 euro of meer betalen voor de laatste nieuwe videokaart.
Wat kost dat? ¤1000 ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ik heb ook een ps4 en ik weet heus wel wat het aan kan. Als je meer dan 30fps wil krijg je ongelofelijke lelijke spellen zoals Black Ops 3.
Bovendien, de nieuwe generatie videokaart Pascal van Nvidia gaat zelfs de zwaarste spellen die komend jaar uitkomen op 4k met meer dan 60fps soepel draaien.
Zo'n gtx1080 of 1080ti wordt zelfs beter dan wat ze gaan voorschotelen in de ps5. Hoef je voorlopig dus ook niet meer te upgraden.
Net nieuw? 600 euro ofzo. Maar dan moet je wel een 4k scherm hebben wil je er wat aan hebben. Een fatsoenlijk 4k scherm ben je ook 1000¤+ aan kwijt.quote:
Prijzig, maar wel heel vet als je vaak gamet!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Net nieuw? 600 euro ofzo. Maar dan moet je wel een 4k scherm hebben wil je er wat aan hebben. Een fatsoenlijk 4k scherm ben je ook 1000¤+ aan kwijt.
Mja 4k is veel eisend. Full HD gamen is veel goedkoperquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Prijzig, maar wel heel vet als je vaak gamet!
Tja.. Niet voor mij weggelegd want Ik game misschien 4 uur per week en in de vakanties. Iets te duur om zoveel te investeren in een dikke computerquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja 4k is veel eisend. Full HD gamen is veel goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |