De vorige ook, en de volgende ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook veel hoger toch?
Het zijn er helaas ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de mooiste van brel in de lijst.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:56 schreef Uccie het volgende:
Brel en Shaffy, ik snap de verafgoding niet.
Ow dat herken ik... met z'n allen gezellig tv kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:56 schreef Sfeermaker het volgende:
Zojuist bij opa en oma van de schoonfamilie geweest, jippiejajee. En dan home alone op tv, doodse stilte en hoofdjes naar de buis gericht. Wat leuk die kerstdagen. :/
Dit is geen meukquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dat geldt voor de meest oude frans- en nederlandstalige meuk
Edith Piaff snap ik wel hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dat geldt voor de meest oude frans- en nederlandstalige meuk
Laat Me vind ik ook wel een echte topper, maar een hele CD Shaffy valt inderdaad al gauw wat tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brel vind ik oneindig veel beter dan Shaffy - van hem is eigenlijk alleen Pastorale goed. En heel misschien Zing zing zing zing zing zing en bewonder.
http://www.hitsallertijden.nl/top%202000/TOP-2000-2015.pdfquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:00 schreef Stickertje het volgende:
Waar kan ik zien hoe laat een liedje ongeveer wordt gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |