Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet te veel van dit soort muziek in de top 2000, want als het er eenmaal in staat, stijgt het ook enorm. Dat zie je ook met Arctic Monkeys en QotSA. Vorig jaar voor het eerst erin en nu staan ze allebei in de top 200.
Er mag wel meer van Cave in de lijst, maar volgens radio 2 is hij nooit verder gekomen dan een duet met Kylie M.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij
Ik op een andere van hem. Is het probleem denk ik ook met zo'n oevre.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Prachtig nummer. Had ik ook op gestemd.
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.
Beide!quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echoes mag er best uit ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor Echoes kunnen ze 10 andere nummers nemen die beter zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Liever Guus Meeuwis eruitquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.
Uhuhquote:
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig als de nr 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |