Dacht ik ook evenquote:
Moet je nummer 4 eens zienquote:
en dan nog een tijdslot van 3 jaar en het is mijn inziens helemaal oke.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEn helemaal vrije keuze zou inderdaad nog beter zijn!
Even opgezocht jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dat nu allemaal opgezocht? Ik ga die moeite niet doen.
Ongelooflijk hoe hij veranderd isquote:
In de keuzelijst hebben ze dat inmiddels al aangepast, nu de vrije keuze inderdaad nogquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog een tijdslot van 3 jaar en het is mijn inziens helemaal oke.
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij veranderd is
[..]
In de keuzelijst hebben ze dat inmiddels al aangepast, nu de vrije keuze inderdaad nog
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.
Truequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.
Moest even wat anders doen. Regelen dat Twan wordt opgehaald door zijn vader.quote:
Ook een goeiequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.
Dit toe durven te geven. Respect.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Spies het volgende:
Blijft wel een lekker nummer dit. Was vroeger groot fan van de debuut cd van Maroon 5.
maar wat ik schokkend vond is dat er maar liefst 424 platen in de top 2000 staan waarbij de artiestennaam begint met een a,b of c.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.
Is ie zo lastig?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moest even wat anders doen. Regelen dat Twan wordt opgehaald door zijn vader.
Echt he.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |