Radio 2 krijgt het al niet voor elkaar om zelf alles goed in de lijst te zetten. Als stemmers dat dan ook niet doen, raken ze daar in paniek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig dan de nr 2000.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dan toch liever Rock the Casbah.
Ze zouden op z'n minst Arcade Fire in de keuzelijst kunnen zetten met een paar nummers omdat er al jaren op ze gestemd wordt. Zeker weten dat ze er dan wel in staanquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig als de nr 2000.
Klopt, rond de 1100 vroeger volgens mij. Laatste jaren wel gezaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand de oude noteringen van Girl?
Stnd ooit veel hoger toch?
Beide, dankzij Dustyquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben je geil of wil je een koekje
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zouden op z'n minst Arcade Fire in de keuzelijst kunnen zetten met een paar nummers omdat er al jaren op ze gestemd wordt. Zeker weten dat ze er dan wel in staan
Is wel gestegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand de oude noteringen van Girl?
Stnd ooit veel hoger toch?
Moet je eens in de top 10 kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef F.Begbie het volgende:
Zo laag. Nederland
![]()
![]()
![]()
. Walgelijk kutland eigenlijk.
Preciesquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.
Heb je dat nu allemaal opgezocht? Ik ga die moeite niet doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef D. het volgende:
Vandaag geen nummers van mijn lijst
morgen 2, en eentje ga ik missen waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |