quote:
De Smalle nog welquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de Faces er al jaren niet meer in staan..
En dan moet Bert Haandrikman nog komen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Robgod
Kan hij niet de hele dag dit presenteren? Van die dropveters als Staverman en die knul die mocht beginnen word ik niet echt vrolijk.
Die bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook nog die foto van SR met hem toch? Of was dat die met jouw zusje?
Ik heb hem in 2012 aan de telefoon gehad.
Hier ook een Rob-fan. Ooit een prijs gewonnen in z'n show en toen zongen hij en Fred 'Ik vind je geweldig'.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:21 schreef Uccie het volgende:
Ik was in 1992 instant fan van Rob, nooit meer overgegaan.
Heb ook op Big Bird - Edie Floyd gestemd
Dat waren ook gelijk de 2 slechtstequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Robgod
Kan hij niet de hele dag dit presenteren? Van die dropveters als Staverman en die knul die mocht beginnen word ik niet echt vrolijk.
Bert Haandrikman word ik ook altijd heel erg onpasselijk van. Die vent denkt echt dat ie hip is ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan moet Bert Haandrikman nog komen.
Dan braakt het hele topic haar kerstdiner op.
Hij heeft het er wel over gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bert Haandrikman word ik ook altijd heel erg onpasselijk van. Die vent denkt echt dat ie hip is ofzo.
Bij Staverman valt het me nog mee dat we vandaag geen verhaal over zijn moeder hebben gehoord.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bert Haandrikman word ik ook altijd heel erg onpasselijk van. Die vent denkt echt dat ie hip is ofzo.
Bij Staverman valt het me nog mee dat we vandaag geen verhaal over zijn moeder hebben gehoord.
Oorspel?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook een Rob-fan. Ooit een prijs gewonnen in z'n show en toen zongen hij en Fred 'Ik vind je geweldig'.Plus, hij komt ook uit Tilburg dus dan ben je een extra baas.
Wat tof zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
Twee jaar geleden een Bulgaars meisje op de hoogte gebracht van het bestaan van de top2000 in een dronken chatnacht. Ze is dit jaar naar Duitsland verhuist en zit nu bij een vriendin in Engeland. Heb haar gevraagd of ze de Top 2000 niet vergeten is.
Ze heeft hem al sinds 08:00 Engelse tijd aanstaan
Zelfs buitenlanders luisteren uit eigen wil naar de Top 2000![]()
![]()
![]()
Nee, ik sta nooit op foto's die ik zelf maak, ik ben van voor de selfie-generatiequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed dat ik dat nog wist hè?Daar stond jij toch ook op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |