quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is niks mis met mij, ik ben gewoon speciaal.
Je gaat wel echt twijfelen aan jezelf, niet bepaald goed voor je zelfvertrouwen en eigenwaarde. Heb er een flinke klap door gekregen maar ben er gelukkig goed uitgekomenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ie 39 was een vriendin van 19. Toen ze daarna van de vrouwen bleek te zijn en hij dus een laatste experimentje bleek was ie nogal (figuurlijk dus) op zijn pik getrapt
Hier ook. Zusje heeft vandaag schoonfamiliedag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit op de bank bij mijn ouders. Meer familie is er niet.
Dat bepalen wij nog altijdquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
nee hoor... het gaat best goed met me.
Busje komt zo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een half uurtje de deur uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn jullie allen actiefop Eerste Kerstdag trouwens. Niets beters te doen?
Zijn de mensen in het programma van Johnny de Mol ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En mijn moeder zit nu mensen op te rakelen die ik gezien moet hebben toen ik 3 was.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook. Zusje heeft vandaag schoonfamiliedag.
Nee, met die mensen is echt wat misquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zijn de mensen in het programma van Johnny de Mol ook
Johnny zelf ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zijn de mensen in het programma van Johnny de Mol ook
Eind goed, al goedquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat wel echt twijfelen aan jezelf, niet bepaald goed voor je zelfvertrouwen en eigenwaarde. Heb er een flinke klap door gekregen maar ben er gelukkig goed uitgekomen
Ik zit hier ook met 3 mensen aan tafelquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En mijn moeder zit nu mensen op te rakelen die ik gezien moet hebben toen ik 3 was.
Goede post.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Dven het volgende:
Laura
Zo'n grof hoofd maar toch zo mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |