Sarah Jurassica Parker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Evertjan het volgende:
Dit liedje schijnt te gaan over Sarah Jessica Parker.
Ik ook, vooral dat stuk waarin hij zingt dat de kat veel aan haar dacht. HOE KAN JE DAT WETEN.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een beetje een zeiknummer.
Niemand hier heeft familie. Allemaal dood.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn jullie allen actiefop Eerste Kerstdag trouwens. Niets beters te doen?
Nope! Vandaag een rustdag. Morgen gaan we Kerst vieren met familie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat laatste verbaast me niets, zo'n goede smaak qua vrouwen heeft ie ook niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Cee het volgende:
Dit gaat over Sarah Jessica Parker.
Joshua Kadison is nu van de mannen.
Jawel, maar ik stel graag uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
jawel, maar de kinderen zijn nog op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Chill ;-)quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope! Vandaag een rustdag. Morgen gaan we Kerst vieren met familie.
Ik wacht totdat men hier de gourmetschotel in de hens steektquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die kat miauwt natuurlijk steeds Jessie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, vooral dat stuk waarin hij zingt dat de kat veel aan haar dacht. HOE KAN JE DAT WETEN.
Toentertijd was het zwaar kut, we hadden al 4 jaar een relatie. Nu boeit het me niet meer zo, het is al 12 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe voel je je daar onder?
Figuurlijk dus
Datquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope! Vandaag een rustdag. Morgen gaan we Kerst vieren met familie.
Ik ga vanavond op pad,.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand hier heeft familie. Allemaal dood.
Mijn familie is klein en redelijk inactief. Eten en wachten tot we weer kunnen eten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Yeps. En bewust zo gelaten. We zijn afgelopen met ons vieren naar de bioscoop geweest en daarna uiteten.quote:
Moet jij weten.quote:
Ik zit op de bank bij mijn ouders. Meer familie is er niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn familie is klein en redelijk inactief. Eten en wachten tot we weer kunnen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |