quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb hem hier voor je opgezet! Fijn nummer wel.
Liefquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 23:00:34Wij jou ook.. Fijne Kerst, Lot! ❤️🎄#SR15 https://t.co/xJYfilv402 reageer retweet
Corton is ambassadeur van rode kruis, maar kon helaas door drukte dit jaar niet. Daarom hebben Wijnand en Paul de reportages gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Corton werkt niet meer bij 3FM, dus dat lijkt me meer dan logisch dat hij er niet was.
Hij is en blijft ook gewoon voice-over bij 3FM, en is ook gewoon voor dezelfde omroep blijven werken (BNNVARA), maar qua radioprogramma's is 'ie volledig overgestapt naar Radio 1... en om 'm nu alleen voor de SR-week terug te halen naar 3FM is ook wat raar. Ik vond dat Paul en Wijnand dat reisverslag ook prima gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
Corton is ambassadeur van rode kruis, maar kon helaas door drukte dit jaar niet. Daarom hebben Wijnand en Paul de reportages gedaan.
Zijn stem zit wel nog in vele jingles.
Dat weten alleen mensen die regelmatig in het 3FM topic verblijven, en niet alleen met SRquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:58 schreef Peejtur het volgende:
Wat bedoelen jullie nu met dat 'fax' elke keer?
Doe je het wel veilig?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond en morgen lekker faxen jongûh!
De grote boodschap doen, kinderachtig he?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:58 schreef Peejtur het volgende:
Dat de maaltijd van een of twee dagen eerder even weggebracht wordtquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:58 schreef Peejtur het volgende:
Ja, hoort erbijquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef Peejtur het volgende:
En dat is zo interessant om hier te melden?
Liveblog voor m'n huisartsquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:19 schreef Peejtur het volgende:
En dat is zo interessant om hier te melden?
Ouderwets. Ze kunnen nog niet mailen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:58 schreef Peejtur het volgende:
Ik luister/kijk de hele dag 2 nuquote:Op zondag 27 december 2015 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
stormloop is weer geweest, duidelijk.
Waarom niet verkast naar de buren van R2?
Hoax, fok!ker hebben geen vriendinquote:Op zondag 27 december 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oei
Vriendin loopt faxhok in en maakt een URGH geluid
Die wil jij geen gok ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |