quote:Op zondag 10 januari 2016 03:52 schreef Kalebatz het volgende:
Van de week de U.S.S. Constitution quest gedaan.Haha die is heerlijk, ik heb 'em vanavond gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zo'n beetje alles wat je schiet en aan quests doet levert XP op en volgens de omschrijving helpt 't als je meer in Intelligence investeert (ik heb nog nooit met weinig INT gespeeld dus weet niet of dat veel scheelt), bovendien heb je ook nog een Idiot Savant Perk die ook bij simpele acties je XP verdubbelt of trippelt... en dat tikt soms hard aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
Ben net begonnen, maar ik ben echt fucking slap en zwak. Ik dacht dat het een goed idee was om sterker te worden door makkelijke vijanden te doden, maar die slopen mij vaak. Ze muteren ofzo en dan worden ze heel sterk?
Hoe word ik nou sterker?
Je krijgt per 1 int 3% meer experience.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:52 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Echt zo'n beetje alles wat je schiet en aan quests doet levert XP op en volgens de omschrijving helpt 't als je meer in Intelligence investeert (ik heb nog nooit met weinig INT gespeeld dus weet niet of dat veel scheelt), bovendien heb je ook nog een Idiot Savant Perk die ook bij simpele acties je XP verdubbelt of trippelt... en dat tikt soms hard aan.
[ afbeelding ]
Ja zulke dingen zijn echt vervelend.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee radiant quests die ik niet af kan maken, eentje omdat een te redden synth ergens in de vloer zit en andere omdat een BoS unit onder water zit en ik hem daar niet af kan maken.
the witcher 3 had ook wel heel veel meer (performance) bugs dan fallout 4..quote:Op zondag 10 januari 2016 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja zulke dingen zijn echt vervelend.
Ik had dat ook bijvoorbeeld met die quest bij Abernathy. Als je eerst die locket vind en dan pas bij die farm komt dan krijg je nooit goed die quest in je log en mis je dus een hoop xp. Best jammer zulke dingen. Vind wat dat betreft Bethesda best slecht hoor. Kijk bijvoorbeeld naar CD Projekt voor The Witcher 3 (ik heb hem nog niet gespeeld). Die kwamen best snel met patches en even later een hele grote patch. Waarom kunnen hun dat dan wel en Bethesda weer niet. Nee de community gaat het maar lekker oplossen
Ah ok dat wist ik niet. Heb dat spel nog niet gespeeld, maar dat spel is nu toch wel aardig gefixt toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
the witcher 3 had ook wel heel veel meer (performance) bugs dan fallout 4..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Bethesda tijdig patches verwachtenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind de patches wel erg lang duren. We hebben er pas 1 gehad op de PS4 sinds de release, maar er is nog zat te fixen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:08 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ok dat wist ik niet. Heb dat spel nog niet gespeeld, maar dat spel is nu toch wel aardig gefixt toch?ja nu wel, na 6 maanden draaide hij pas echt soepel op mn ps4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Was dat een assault rifle? Of misschien een combat rifle? Het is net alsof ze niet kunnen droppen bij mij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik had gister een automatische wapen gevonden met explosive kogels. Doet maar 30 damage ofzo, maar toch is het super handig bij veel enemies die op je afstormen
Of een 10mm pistol met unlimited ammo
Submachine gun.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Was dat een assault rifle? Of misschien een combat rifle? Het is net alsof ze niet kunnen droppen bij mij.
Ik ben nog niks tegengekomen met Unlimited ammo.
Mijn eerste legendary vind was een violent 10mm, 25% limb damage. Die ownt keihard met een silencer erop.
Volgens mij inderdaad capacity ja. Maar dan nog handig dat je niet hoeft te herladen. 10mm ammo vind je toch zat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:50 schreef OMG het volgende:
Echt unlimited ammo, of unlimited ammo capacity? Wat betreft die laatste heb ik alleen de Limitless Potential, dat laser wapen wat je niet hoeft te herladen.
Alles wat je in je workbench flikkert wordt toch gedeeld? Ik heb dat allemaal nog noet gedaan hahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik trouwens echt een gemiste kans vind is dat je met local leader (supply lines) wel junk voor je settlements deelt, maar weer niet de spullen voor je wapen en armor mods. Nu moet ik alsnog elke keer naar sanctuary terug lopen puur voor mijn armor en wapens te modden.
Wat? Mods maken gebruik van hetzelfde materiaal dus dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik trouwens echt een gemiste kans vind is dat je met local leader (supply lines) wel junk voor je settlements deelt, maar weer niet de spullen voor je wapen en armor mods.
maar die materialen worden niet automatisch uit je workbench gehaald oid, zoiets heb ik ergens gelezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Mods maken gebruik van hetzelfde materiaal dus dan doe je iets fout.
Stel je wilt Vegetable starch maken in the Castle, waar je geen water hebt, en dat water is wel in sanctuary dan zal je in het menu zien dat hij (met een supply line) dat water daar weghaalt. Dit water is echter niet zichtbaar in de workbench van Castle.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
maar die materialen worden niet automatisch uit je workbench gehaald oid, zoiets heb ik ergens gelezen.
Ik stel progressie in de main quest ook ernstig uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:51 schreef Kalebatz het volgende:
Heb een shitload aan legendary wapens verzameld. Ook een assault rifle met 50% extra damage tegen humans. Die is wel lekker. Verder gebruik ik het meest de Deliverer en Overseers Guardian.
Verder bij me: Kellog's Gun, Fusil Terrible, Old Faithfull, The Last Minute, Spray 'n Pray. Geen mêlee of granaten, doe ik niet aan. Inmiddels lvl 53 en nog niet eens in the glowing sea geweest 😂
Ik trek ondertussen niet eens meer mijn power armor uit als ik in mijn settlement aan het bouwen ben. Heb ondertussen tegen de 60 cores en ze zijn doorgaans in overvloed te koop bij de verschillende vendors, zelfs bij de shops die ik zelf heb gebouwd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:36 schreef Kalebatz het volgende:
Ik loot elke locatie helemaal leeg, pas daarna pak ik er soms een guide bij of ik geen belangrijke dingen ben vergeten zoals bobbleheads etc. Fusion cores zouden ook schaars zijn, maar ik draag amper power armor dus ik heb er dik 150 nu. Scrounger perk helpt daar ook bij, laatst 5 gevonden in een ammo locker! Verder verzuip ik in de ammo en wapens, welke ik allemaal gebruik om traders te ontdoen van caps.
Zie net dat ik ruim 120 uur gespeeld heb. Nog maar 3 fusion cores verbruikt😂
Ik zou de schakelaar aanzetten. Als 'ie aan staat, lamp even opnieuw plaatsen. Die lampjes werken niet altijd even lekker, naar mijn ervaring.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik wil m'n lampen laten branden. Er staat een generator, welke met een draad is verbonden aan een schakelaar en daar boven een lamp. Maar die kut lamp gaat niet aan
Dan moet je zo'n power conduit in de buurt plaatsen (en verbinden).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik wil m'n lampen laten branden. Er staat een generator, welke met een draad is verbonden aan een schakelaar en daar boven een lamp. Maar die kut lamp gaat niet aan
Klopt, dan moet je ze gewoon even terug in je inventory 'storen' en opnieuw plaatsen, dan doen ze het weer (als ze binnen bereik staan).quote:Op zondag 17 januari 2016 00:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik zou de schakelaar aanzetten. Als 'ie aan staat, lamp even opnieuw plaatsen. Die lampjes werken niet altijd even lekker, naar mijn ervaring.
Die conduct deed het hemquote:Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n power conduit in de buurt plaatsen (en verbinden).
http://i.kinja-img.com/ga(...)3379959453384488.png
[..]
Klopt, dan moet je ze gewoon even terug in je inventory 'storen' en opnieuw plaatsen, dan doen ze het weer (als ze binnen bereik staan).
Haha dat ken ik maar al te goed ja. Ik ben nu al met Fallout 4 al zo vaak weer opnieuw begonnen omdat ik het toch net weer anders wilde doen. Nu heb ik wel mijn zin gevonden en blijf ik wel doorgaan met dit character, maar in Fallout 3 had ik dat ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit weer op een punt waar ik helemaal opnieuw wil beginnen. Ben nog niet eens naar Glowing Sea geweest en level 24 maar heb niet zo'n zin om met de MQ verder te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is echt nog maar het begin van de hele MQ reeks missies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verdomme Bethesda
Gezien het feit dat m'n pipboy edition al meer dan een maand te koop staat delen meer mensen jouw meningquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:41 schreef boik het volgende:
het is maar een kutspel, skyrim gooi ik nog regelmatig aan met meer dan 270uur op de teller (1 personage)
FO daarentegen ben ik helemaal klaar mee na 100uur.
kijk het over een maandje nog eens aan met die creation kit maar het heeft 0 replay value voor mij, terwijl ik FO3 meerdere keren opnieuw beginnen om over skyrim nog maar niet te beginnen
Dat had leuk geweest als het daadwerkelijk nut had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef Q. het volgende:
Het enige wat Fallout 4 nog de moeite waard maakt na het uitspelen is het bouwen van settlements.
kijk dat ik er meer dan 100uur heb ingestoken wil natuurlijk wel zeggen dat het niet volkomen kut was, maar tegen skyrim of zelfs FO3 kan het gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gezien het feit dat m'n pipboy edition al meer dan een maand te koop staat delen meer mensen jouw mening
Heb het ook niet meer opgestart na m'n eerste playthrough. Misschien weer eens kijken wat de eerste DLC nog aan leven toevoegt.
!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:41 schreef boik het volgende:
het is maar een kutspel [..]
FO daarentegen ben ik helemaal klaar mee na 100uur.
Het is leuk. Dat is het nut. Je kan wat fijne rustpunten bouwen in de wereld waar je je veilig kan voelen. Dat vind ik wel een toevoeging.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat had leuk geweest als het daadwerkelijk nut had.
Ze hebben daarin dezelfde fout gemaakt als Ubisoft met hun Assassin's Creed franchise waar je je boot / basis uit kunt bouwen; als je het *hele* spel door kunt komen zonder ook maar 1 keer naar om te kijken is het een nutteloze toevoeging.
Ik heb er ook meer dan 100 uur in zitten, vooral omdat ik 2 verschillende speelstijlen wilde proberen enzo. maar de 400+ uur in Skyrim gaat dit niet halen iig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:46 schreef boik het volgende:
[..]
kijk dat ik er meer dan 100uur heb ingestoken wil natuurlijk wel zeggen dat het niet volkomen kut was, maar tegen skyrim of zelfs FO3 kan het gewoon niet.
terwijl ik juist zo hyped was over de looks en die settlements
Als je sanctuary helemaal negeert wordt het ook niet aangevallen, veilig genoeg voor mequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is leuk. Dat is het nut. Je kan wat fijne rustpunten bouwen in de wereld waar je je veilig kan voelen. Dat vind ik wel een toevoeging.
lees je ook de rest voordat je weer overhaast reageert?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige replay value is mods, welke er nog niet buiten wat textures en TESedit hackups kunnen zijn. Daar komt nog eens bij dat Skyrim al tig jaar aan mod development achter zich heeft, en eer dat FO4 daar komt zitten we een flink tijdje verder. Gaat een DLC'tje echt niets aan veranderen.
Qua uren die ik erin gestoken heb is Fallout 4 het bedrag wel waard maar het blijft een teleurstellend vlak verhaal, de rest er om heen is heel leuk gedaan, ik heb ook geen enkel makke met de voice acting maar het lijkt er wel op dat ze resources gebruikt hebben voor die settlement creation onzin die ze wat mij betreft beter hadden kunnen gebruiken voor diepte. Dan die settlement builder als eerste betaalde DLC met daadwerkelijk enig effect op het verhaal ipv dan dat het een soort minigame is zoals nu. FO4 heeft uiteindelijk een 7- gekregen waar FO 3 en NV pas begonnen bij de 8,5. Vermakelijk maar niet (zo) geweldig (als die andere twee)quote:
Waarom zou je 100 uur steken in een spel dat je kut vindt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:53 schreef boik het volgende:
[..]
lees je ook de rest voordat je weer overhaast reageert?
Ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Qua uren die ik erin gestoken heb is Fallout 4 het bedrag wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |