Hier niet, op weg naar lochem 12.30 aan de pils denk ik 21.00 na huis en zuipen tot 0500 ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:33 schreef renwan het volgende:
Wel goede kans dat ik straks nog een uur of 2 aan slaap pak
Baasquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier niet, op weg naar lochem 12.30 aan de pils denk ik 21.00 na huis en zuipen tot 0500 ofzo
Zo dan mooie dames !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:38 schreef renwan het volgende:
Had ook nog naar de kroeg gekund zie ik nu, tetten!
[ afbeelding ]
Ze zijn in Rijswijk vanavond!quote:
Minder manquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Baas
Mag straks om 5 uur gewoon weer aan de bak
Denk het niet, maar aan de andere kant kan het wel. Tijd niet meer in die kroeg geweestquote:
Ach, beetje bier tappen, beetje koken en dat allemaal voor 7 man + 150% betaald krijgen. Enige dat jammer is is dat de baas aanwezig is vanavondquote:
Ohw wel chill!! Denk niet dat die er een punt van maakt als je af en toe een pilsje tapt voor je zelf toch hij is ook domquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ach, beetje bier tappen, beetje koken en dat allemaal voor 7 man + 150% betaald krijgen. Enige dat jammer is is dat de baas aanwezig is vanavond
Ben er vrij zeker van dat dat niet gewaardeerd gaat worden helaasquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw wel chill!! Denk niet dat die er een punt van maakt als je af en toe een pilsje tapt voor je zelf toch hij is ook dom
Best wel streng dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat niet gewaardeerd gaat worden helaas
Ja dat wel, maar hij gaat wel met me werken aan mijn motivatie voor HC. Goede vent!quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hij gaat wel met me werken aan mijn motivatie voor HC. Goede vent!
Ja mijn contract loopt over 3 maanden af en wordt niet verlengd, kan weinig schade aanrichtenquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef Geerd het volgende:
[..]gaaf man heb je het hen gewoon verteld?
OPSO SLETJE VAN ONSquote:
Vandaag doe ik een soort van lief tegen je, kerstgedachte en allesquote:
LIAR LIAR PANTS ON FIREquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag doe ik een soort van lief tegen je, kerstgedachte en alles
Nou, dat heb ik snel opgegevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |