Hier in november geweest 2 verstandkiezen groeien er netjes langs die andere 2 ...quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:25 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nope, mijn tandarts vond dat gewoon![]()
Klootzak
Dan heb je geluk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 03:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier in november geweest 2 verstandkiezen groeien er netjes langs die andere 2 ...
Wat doe je nu nog online heb je geen vriendje?quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:28 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dan heb je geluk waarschijnlijkEn niet iedereen heeft pijn ervan, mijn kaak is gewoon heel klein net zoals ik zeg maar.
Baas !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nee aan de God Geerd heb ik genoeg
Dan heb je denk ik ook vies geluk gehad !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hier 4 verstandskiezen getrokken. Niet teveel last van gehad gelukkig
Deed de tandarts dat of??quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hier 4 verstandskiezen getrokken. Niet teveel last van gehad gelukkig
24u geen alcohol is een beetje klote!quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik ook vies geluk gehad !!
Gaat er om 2 groeien er mooi langs hoorde ik, die andere 2 niks over gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat doe je nu nog online heb je geen vriendje?
Gwn laten trekken als je er last van hebtquote:Op vrijdag 25 december 2015 03:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat er om 2 groeien er mooi langs hoorde ik, die andere 2 niks over gehoord.
Ik wil er ook niks over horen, wat je niet weet ......
Als ze zouden zeggen ja misschien 2 door een kaakchirurg dan zou ik het niet trekken.
Ik wist het wel hoor!! Als ik een vriendin had, gister de mooie biefstukken opgehaald bij de slager, en wilde zalm en dan heerlijk op de BBQ!!!quote:
Ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gwn laten trekken als je er last van hebt
quote:Op vrijdag 25 december 2015 03:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wist het wel hoor!! Als ik een vriendin had, gister de mooie biefstukken opgehaald bij de slager, en wilde zalm en dan heerlijk op BBQ!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |