SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Er bestaat geen "studentenleven"quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Huh? Het studentenleven leven is de leven
Vind ik een bepalende factor voor het kiezen van een uitgaansgelegenheidquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor de muziek uit?
Je gaat toch juist uit voor de gezelligheid? Beetje hosselen allesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er bestaat geen "studentenleven"
[..]
Vind ik een bepalende factor voor het kiezen van een uitgaansgelegenheid
Muziek is onderdeel van de gezelligheid zoals huisvrouwen prullaria gezellig vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch juist uit voor de gezelligheid? Beetje hosselen alles
Wat vind je zo leuk aan almere?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke het wordt gewoon Groningen, stop maar weer.
ik hossel niet als ik uitgaquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch juist uit voor de gezelligheid? Beetje hosselen alles
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke het wordt gewoon Groningen, stop maar weer.
Iedereen vindt andere muziek mooi dus moet je er samen gewoon een feest van makenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Muziek is onderdeel van de gezelligheid zoals huisvrouwen prullaria gezellig vinden.
Wat doe je dan? Beetje in de rondte fluiten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hossel niet als ik uitga
shotjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Beetje in de rondte fluiten?
Bier drinken kut roepen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja maar als de meest uitgekauwde rihanna-infused bigroom tyfuszooi wéér opstaat heb ik het gehad hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iedereen vindt andere muziek mooi dus moet je er samen gewoon een feest van maken
Oh ik ga altijd uit met vrienden, ze zijn best aardig als je tegen ze praatquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken kut roepen.
Meer is er niet nodig tijdens het stappen.
Moet je eens naar mooie feestsafes gaan, vind je vast mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als de meest uitgekauwde rihanna-infused bigroom tyfuszooi wéér opstaat heb ik het gehad hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |