Godver, ik haal dingen door elkaar blijkbaarquote:
Ouwe profeet die je bentquote:
Wil je aankomende tijd eens wat beter op Renwan letten? Volgensmij heeft hij het niet helemaal meer op een rijtje..quote:
Zou haar zeker doen als zij het wasquote:
Echt wel !!! Lekker man !!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou haar zeker doen als zij het was
Jaja, ik weet hetquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil je aankomende tijd eens wat beter op Renwan letten? Volgensmij heeft hij het niet helemaal meer op een rijtje..
Arme ziel
Nee joh, je bent toch vrij!quote:
Thank god dat ik werk als excuus hebquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jawel, maar morgen toch ook weer vroeg opdraven bij de familie he
Gewoon een ram voor zn harses geven en een biertje erin donderen en dan gaat het wel weer goedquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil je aankomende tijd eens wat beter op Renwan letten? Volgensmij heeft hij het niet helemaal meer op een rijtje..
Arme ziel
Dat laatste gedeelte klinkt we oké, het eerste daarentegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gewoon een ram voor zn harses geven en een biertje erin donderen en dan gaat het wel weer goed
Het was dat pa vrij was, anders had ik vorige week al aangegeven dat ik wel wil werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Thank god dat ik werk als excuus heb
Slaapze man
Ik heb gelukkig het excuus dat m'n pa 229 kilometer verderop woontquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het was dat pa vrij was, anders had ik vorige week al aangegeven dat ik wel wil werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |